۳ اسفند ۱۴۰۲، ۲۳:۰۷

با حضور وزیر علوم؛

یازدهمین جشنواره ملی رویش در دانشگاه یزد به کار خود پایان داد

یازدهمین جشنواره ملی رویش در دانشگاه یزد به کار خود پایان داد

یزد- یازدهمین جشنواره ملی رویش که به مدت چهار روز در دانشگاه یزد برگزار شد، امروز با حضور وزیر علوم به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم اختتامیه یازدهمین جشنواره ملی رویش روز پنجشنبه با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و جمعی از مسؤولان دانشگاهی و استانی، خانواده شهدای کانون‌های فرهنگی هنری، دینی و مذهبی کشور و جمعی از دانشجویان فعال در کانون‌های فرهنگی وهنری ۷۰ دانشگاه کشور در دانشگاه یزد برگزار شد.

رییس دانشگاه یزد در این مراسم ضمن خیر مقدم به مهمانان و قدردانی از عوامل برگزارکننده جشنواره رویش گفت: کانون‌های فرهنگی و هنری باعث رونق دانشگاه‌ها هستند و ما به وجود همه آنها افتخار می‌کنیم.

عباس کلانتری عنوان کرد: این جشنواره یک نمایش خوب از قدرت فرهنگی دانشگاه‌ها بود و ما با دیدن توانمندی‌ها و دستاوردهای کانون‌ها به خود بالیدیم.

رویدادهای نظیر جشنواره رویش رقیب جدی فضای مجازی هستند

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه یزد و دبیر اجرایی این جشنواره نیز در این مراسم گفت: امروزه فضای مجازی یکی از آسیب‌هایی است که دانشگاه‌ها گریبان‌گیر آن هستند. رقبای جدی برای پیشگیری از آسیب‌های مرتبط با آن، اردوهای دانشجویی، راهیان نور و پیشرفت و رویدادهایی مانند جشنواره‌های حرکت و رویش هستند.

محسن رفیعیان با بیان اینکه اینگونه رویدادها قاب رسانه‌ای می‌بندند، گفت: در این جشنواره یک رسانه اجرا و از تمام نقاط کشورمان قاب رسانه‌ای بسته شد و امیدواریم بتوانیم با برگزاری این رویدادها که به صورت رسانه عمل می‌کنند بخشی از خلاءها و آسیب‌های موجود را رفع کنیم.

وی اظهار کرد: در دبیرخانه این دوره از جشنواره ۲۳ کارگروه تشکیل شد و قریب به ۲۰۰ نفر درگیر این رویداد بودند که از این تعداد ۱۰۰ دانشجوی فعال با ما همکاری داشتند.

تجلیل از خانواده‌های شهدای کانونی از جمله خانواده شهید مصطفی احمدی روشن و شهید حسین علی‌مرادی و تقدیر از برگزیدگان یازدهمین جشنواره ملی رویش از جمله برنامه‌های مراسم اختتامیه بود.

کد خبر 6035071

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۰۰:۱۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۴
      0 0
      سلام متاسفانه اطلاع رسانی ضعیف بود و خیلی ها بخصوص دانشجویان حضورکمی داشتند