۵ اسفند ۱۴۰۲، ۱۱:۳۲

مدیرکل میراث فرهنگی بوشهر:

استان بوشهر معرفی می‌شود/ تقویت دیپلماسی فرهنگی

استان بوشهر معرفی می‌شود/ تقویت دیپلماسی فرهنگی

بوشهر- مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان بوشهر از تلاش برای تقویت دیپلماسی فرهنگی و معرفی استان بوشهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، اسماعیل سجادی منش صبح شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اولین المپیاد ورزش‌های دریایی و ساحلی دانشجویان کشورهای اسلامی در دانشگاه خلیج‌فارس بوشهر دستاوردهای بسیار خوبی خواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: در راستای تقویت دیپلماسی فرهنگی و معرفی استان بوشهر اقدامات خوبی صورت گرفته و برنامه‌های متنوعی اجرا می‌شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان بوشهر حضور افراد در نقاط مختلف در بوشهر را مهم دانست و بیان کرد: حضور گردشگر موجب رونق اقتصادی می‌شود و همه شهر متنعم از حضور گردشگر می‌شوند.

سجادی منش افزود: می‌توان از المپیاد ورزش‌های دریایی و ساحلی دانشجویان کشورهای اسلامی در دانشگاه خلیج‌فارس بوشهر به منظور دیپلماسی فرهنگی و معرفی استان بوشهر استفاده کرد.

برگزاری المپیاد ورزش‌های دریایی و ساحلی

معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر نیز گفت: در بخش فنی و اجرایی از ظرفیت‌های هیئت‌های مختلف ورزشی در اداره کل ورزش و جوانان جهت اجرای برنامه‌ها و قضاوت مسابقات استفاده شده است.

حسین مرادی افزود: بعد از مشخص شدن تعداد تیم‌ها و تعداد افرادی که در هر رشته شرکت کرده‌اند، برنامه‌ریزی‌های اجرایی و عملیاتی را نیز برای ایام المپیاد به‌صورت روزشمار اعلام خواهیم کرد.

پوستر اولین المپیاد ورزش‌های دریایی و ساحلی دانشجویان کشورهای اسلامی در دانشگاه خلیج‌فارس بوشهر رونمایی شد.

المپیاد ورزش‌های دریایی و ساحلی دانشجویان کشورهای اسلامی ۳۱ فرودین ۱۴۰۳ آغاز و ۷ اردیبهشت پایان می‌یابد.

کد خبر 6035965

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha