۷ اسفند ۱۴۰۲، ۹:۱۱

تظاهرات مردم هانتسویل امریکا در حمایت از غزه+ فیلم

تظاهرات مردم هانتسویل امریکا در حمایت از غزه+ فیلم

مردم آمریکا در شهر هانتسویل با برپایی تظاهرات و سر دادن شعارهایی خواستار آتش بس در غزه و قطع کمک‌های امریکا به رژیم صهیونیستی شدند.  

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شبکه فاکس نیوز، در حالی که حمله‌های رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین ادامه دارد، مردم شهر هانتسویل در ایالت آلاباما در امریکا با برپایی تظاهرات خواستار آتش بس دائمی در غزه شدند.

تظاهرات کنندگان دراعتراض به حملات گسترده اسراییل علیه مردم غزه، در پارک «بیگ اسپرینگ» این شهر تظاهرات کردند.

معترضان در هانتسویل که به علت قرار داشتن بسیاری از برنامه های فضایی امریکا در این شهر به راکت سیتی (شهر موشکی) نیز معروف است، پارچه نوشته هایی در دست داشتند که بر روی آنها نوشته شده بود«همین الان آتش بس کنید» و «برای حمایت از مردم فلسطین لازم نیست حتما مسلمان باشید.»

تظاهرات کنندگان از کشتار مردم فلسطین و ادامه کشته شدن غیرنظامیان ابراز نگرانی کردند و از آمریکا خواستند کمک ها به اسراییل را متوقف کند. آنها از سایر ساکنان هانتسویل خواستند در حمایت از مردم فلسطین به آنها بپیوندند.

این تظاهرات در حالی انجام می شود که آسوشیتدپرس از نزدیک شدن اسراییل به تایید طرحی برای گسترش حملات به رفح در جنوب غزه خبر داده است. بیش از دو و نیم میلیون نفر از مردم فلسطین در جنوب غزه آواره شده اند. رفح گذرگاه اصلی برای ورود کمک ها به غزه است.

کد خبر 6037393

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha