۸ اسفند ۱۴۰۲، ۱۳:۴۰

فرمانده نیروی زمینی سپاه:

یکی از مهمترین ارکان حیاتی ما امنیت است

یکی از مهمترین ارکان حیاتی ما امنیت است

زاهدان- فرمانده نیروی زمینی سپاه گفت: امنیت، یکی از مهم‌ترین ارکان حیاتی، خط قرمز و محور وحدت ما به شمار می‌آید.

به گزارش خبرنگار مهر، سرتیپ پاسدار محمد پاکپور صبح سه شنبه در گردهمایی فصلی با سران طوایف، مولوی‌ها و ریش سفیدان استان سیستان و بلوچستان و جمعی از فرماندهان نظامی و انتظامی و مسؤولان امنیتی به میزبانی قرارگاه منطقه‌ای قدس نیروی زمینی سپاه که در زاهدان برگزار شد، افزود: امنیت، اساس آرامش و توسعه و پیشرفت و زیر بنای زندگی و فعالیت است و از همین رو دشمن برای سلب و آسیب زدن به آن، سرمایه گذاری زیادی کرده است.

وی ادامه داد: امنیت، یکی از مهم‌ترین ارکان حیاتی، خط قرمز و محور وحدت ما به شمار می‌آید و براین اساس، درباره آن کاملاً حساس هستیم و از هیچ اقدامی برای صیانت و پاسداری از آن دریغ نمی‌کنیم و درباره آن، با هیچکس و هیچ جریان و قدرتی، شوخی و تعارف نداریم.

پاکپور خاطر نشان کرد: دشمن همه تلاش خود را به کار می‌گیرد تا با بعضی از اقدامات کور، امنیت منطقه را دچار چالش کند و آرامش و آسایش مردم را بر هم زند که استخدام و اجاره کردن عناصر و آدم‌های معلوم الحال و ایجاد و پشتیبانی از گروهک‌های تروریستی نیابتی در چارچوب همین اقدامات دنبال می‌شود.

وی تاکید کرد: توسعه در سایه امنیت به دست می‌آید و مهم‌ترین عامل جلوگیری از توسعه، ایجاد ناامنی است که دشمنان همیشه این موضوع را دنبال می‌کنند تا در منطقه توسعه‌ای صورت نگیرد.

پاکپور در بخش دیگری از سخنان خود به دو انتخابات مهم ۱۱ اسفندماه جاری و اهمیت آن اشاره کرد و گفت: حضور آگاهانه، هوشمندانه و حداکثری مردم در انتخابات، ضامن رشد و پیشرفت و تحکیم امنیت و ناکامی دشمن است، از همین رو هر گام و تلاشی برای افزایش مشارکت مردم در انتخابات، گامی ارزشمند برای افزایش و تحکیم امنیت نیز به شمار می‌آید.

کد خبر 6038916

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha