۹ اسفند ۱۴۰۲، ۸:۳۳

فرماندار مراوه‌تپه:

شرایط برای برگزاری انتخابات پرشور در مراوه‌تپه مهیا شده است

شرایط برای برگزاری انتخابات پرشور در مراوه‌تپه مهیا شده است

مراوه تپه- فرماندار مراوه‌تپه گفت: تمام شرایط و تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات پرشور در شهرستان مراوه‌تپه مهیا شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، امان محمد باشقره شامگاه سه شنبه ضمن عرض تبریک اعیاد شعبانیه در جلسه شورای اداری شهرستان اظهار کرد: تمام شرایط و امکانات برای حضور حداکثری مردم در انتخابات و پای صندوق‌های رأی، برای به اهتزاز درآوردن پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران و شکوه و اقتدار نظام مقدس ایران اسلامی در شهرستان مراوه‌تپه آماده شده است.

وی افزود: در حالی که دشمن به دنبال ناامید کردن مردم و ایجاد تفرقه بین آحاد مختلف جامعه به‌ویژه گروه‌های سیاسی است، مردم متدین و ولایتمدار شهرستان مراوه‌تپه که از پیشتازان حضور در صحنه‌های مختلف مذهبی و سیاسی هستند و این را در راهپیمایی دشمن شکن ۲۲ بهمن نشان دادند، این بار نیز قطع به یقین به بهترین شکل ممکن در صحنه سیاسی و اجتماعی انتخابات درخشش خوبی را از خود نشان خواهند داد.

باشقره با اشاره به اینکه تا کنون هیأت‌های اجرایی، نظارت و بازرسی به خوبی وظایف خود را انجام داده است، ادامه داد: تمام شرایط و تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات مهیا شده و در فرصت باقی مانده باید سعی کنیم تا جشن ملی را به خوبی برگزار کنیم.

فرماندار مراوه‌تپه گفت: برای صیانت از رأی مردم که حق الناس است رعایت اصل سلامت و بی‌طرفی از ضروریات است.

وی خاطرنشان کرد: ادارات امدادرسان و خدمات رسان باید آمادگی کامل را برای شرایط بحرانی داشته باشند.

کد خبر 6039667

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha