۹ اسفند ۱۴۰۲، ۲۰:۰۶

موسوی:

ائتلاف امنا بر اساس شاخص محوری و نه شخص محوری شکل گرفته است

ائتلاف امنا بر اساس شاخص محوری و نه شخص محوری شکل گرفته است

عضو فهرست مردم جبهه امنا در گردهمایی انتخاباتی مردمی این جبهه گفت: ائتلاف امنا بر اساس شاخص محوری و نه شخص محوری شکل گرفته است.

به گزارش خبرنگار مهر، سید نظام الدین موسوی، عضو فهرست مردم جبهه امنا در گردهمایی انتخاباتی مردمی این جبهه در سالن شهید کبکانیان مجموعه شهید شیرودی طی سخنانی، گفت: ائتلاف امنا بر اساس شاخص محوری و نه شخص محوری شکل گرفته است.

وی افزود: امنا از گروه‌های مختلفی گرد هم آمدند، از جمله تشکل‌های سیاسی و اجتماعی و نیز شاخص‌هایی برای خودشان تعریف کرده و بیانیه مشترکی را امضا کردند که در آن اهداف ائتلاف مشخص شده است.

موسوی ادامه داد: گام اول ما برای حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی است که پس از بررسی‌های مختلفی و متعددی که به دست آمد که از جمله مصاحبه با بیش از هزار کاندیدا به ۳۰ نامزد برای حوزه انتخابیه، تهران ری شمیرانات اسلامشهر و پردیس رسیدیم.

این کاندیدای فهرست مردم جبهه امنا اظهار داشت: شاخص‌های امنا ارزشی، انقلابی، تخصصی و سرآمد است و بر اساس ارزش‌ها و تخصص‌های افراد عمل خواهیم کرد و سهمیه‌بندی را کنار گذاشته‌ایم.

وی بیان کرد: نگاه به اشخاص را کنار گذاشتیم و اینکه فردی در سرلیست قرار گیرد و پایین‌تر از آن افرادی بیایند که در زیر آن سرلیست حضور داشته باشند و بر اساس روابط شخصی و فردی در فهرست باشند را کنار گذاشته‌ایم.
همچنین در ائتلاف امنا اعلام کردیم سرلیست ما مردم هستند که به ما رای می‌دهند.

موسوی گفت: فهرست‌هایی هستند که پدرخوانده بر اساس مسائل شخصی آن را می‌بندند ولی ائتلاف امنا بر اساس شخصیت هر فرد و نزدیکی او به ارزش‌های انقلابی، بصیرت و آگاهی سیاسی و نیز حضورش در بزنگاه‌های انقلاب در لیست قرار می‌گیرند.

این کاندیدای مجلس دوازدهم تاکید کرد: لیست امنا انسجام گفتمانی دارد و کسانی که در لیست حضور دارند علاوه بر اینکه تخصص‌های مختلف و سوابق اجرایی دارند، ۱۰ تا ۱۲ نفر نیز نماینده ادوار در این فهرست حضور دارد.

موسوی تصریح کرد: ان‌شاءالله امنا با یک پیشرفت شگرف، موفقیت‌های رو به جلویی را رقم خواهد زد و آینده روشنی را پیش رو خواهد داشت.

وی بیان کرد: مجلس آینده مجلس کارآمدی و نه کارورزی است، بنابراین همه ما یکدست و یکپارچه با هویت انقلابی، مجلسی را رقم خواهیم زد که اولویت آن گره گشایی از مسائل کشور و جوانان است؛ در واقع ائتلاف امنا نهال جوانی است که حتماً به یک درخت بلند در گام دوم انقلاب تبدیل خواهد شد. ما دیگر نخواستیم پاسوز ناکارآمدی برخی باشیم و بر خلاف آنچه که گفته شد پاجوش نیستیم.

کد خبر 6040583

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha