۹ اسفند ۱۴۰۲، ۲۰:۵۳

برای ایران بهتر؛

فرهنگیان استان سمنان آماده حماسه آفرینی هستند

فرهنگیان استان سمنان آماده حماسه آفرینی هستند

سمنان- مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان با بیان اینکه فرهنگیان استان آماده حماسه آفرینی هستند، گفت: ۱۸۵ هزار نفر جامعه فرهنگیان مترصد حضور در انتخابات هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، سیدجمال وزیری بعد از ظهر چهارشنبه در نشست تبیینی انتخابات در آموزش و پرورش استان سمنان، ضمن بیان اینکه مردم تکیه‌گاه دین، بدنه اصلی جامعه و ذخیره روز رویارویی با دشمن هستند، بیان کرد: در عرصه انتخابات پیش رو نیز مردم مهمترین نقش را ایفا کرده و آموزش و پرورش نیز با تمام قوا در میدان عمل خواهند بود.

وی با اشاره به مشارکت بیش از ۱۸۵ هزار فرهنگی در برگزاری انتخابات در استان سمنان، افزود: هر تصوری که از آینده ایران اسلامی داریم باید توسط معلمان ساخته و ترسیم شود زیرا این قشر ثابت کردند که به‌عنوان امانت‌دارترین ها در کشورمان هستند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان با بیان اینکه انتخابات امتحان بزرگ است، گفت: معلمان در این کنش سیاسی اثبات می‌کنند که پای کار نظام و آرمان‌های انقلاب و مطالبات رهبر معظم انقلاب هستند.

وزیری با بیان اینکه معلمان علاوه بر حضور خود، دعوت اقشار مختلف مردم را نیز صورت خواهند داد، بیان کرد: مشارکت همگانی، ارتقای سطح دانش اجتماعی، مسئولیت‌پذیری و آینده‌نگری، زمینه‌سازی تمدن اسلامی را فراهم خواهد کرد.

کد خبر 6040747

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha