۱۱ اسفند ۱۴۰۲، ۱۳:۰۷

معاون سیاسی استاندار خبر داد؛

پیش‌بینی ۱۰ صندوق اخذ رای سیار برای مناطق‌صعب‌العبور اردل وکوهرنگ

پیش‌بینی ۱۰ صندوق اخذ رای سیار برای مناطق‌صعب‌العبور اردل وکوهرنگ

شهرکرد- معاون سیاسی استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه ۱۰صندوق رای برای اخذ رای در مناطق صعب‌العبور استان پیش‌بینی شده است، گفت: از این تعداد ۸ صندوق در کوهرنگ و ۲ عدد در اردل است.

به گزارش خبرنگار مهر، محسن حسین میرزایی صبح جمعه در ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری در جمع خبرنگاران با بیان اینکه تمامی تهمیدات لازم برای برگزاری یک انتخابات پرشور اندیشیده شده است، اظهار کرد: انتخابات در چهارمحال و بختیاری از ساعت ۸ صبح همزمان با سراسر کشور آغاز شد.

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه ۷۹۱ شعبه اخذ رأی در این استان برای رأی‌گیری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی آغاز شده است، گفت: ۲۱۲ عدد از این شعب سیار هستند، در تمامی شهرستان‌ها شعب سیار پیش‌بینی شده است.

وی با بیان اینکه ۱۰ صندوق رأی برای اخذ در رأی در مناطق صعب‌العبور چهارمحال و بختیاری پیش‌بینی شده است، عنوان کرد: از این تعداد ۸ صندوق در شهرستان کوهرنگ و ۲ صندوق در شهرستان اردل است، اگر فرمانداران برای اخذ رأی نیاز به بالگرد داشته باشند، اعزام بالگرد برای رأی‌گیری انجام خواهد شد.

حسین‌میرزایی با تاکید بر اینکه انتخابات در سلامت و امنیت کامل در حال برگزاری است، گفت: تاکنون گزارشی از تخلف انتخاباتی در چهارمحال و بختیاری گزارش نشده و حضور مردم در پای صندوق‌های رأی چشمگیر است.

کد خبر 6042109

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha