۱۱ اسفند ۱۴۰۲، ۱۵:۲۰

رییس ستاد انتخابات کرمانشاه:

تعرفه‌های انتخاباتی ۱۵ درصد بیشتر از تعداد واجدان شرایط کرمانشاه

تعرفه‌های انتخاباتی ۱۵ درصد بیشتر از تعداد واجدان شرایط کرمانشاه

کرمانشاه- رییس ستاد انتخابات کرمانشاه با اشاره به اینکه تعرفه‌های انتخاباتی ۱۵ درصد بیشتر از تعداد واجدان شرایط در کرمانشاه است، گفت: رای گیری تا ساعت ۱۸ ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی شعبانی در جمع خبرنگاران به حضور ۱۵۲ هزار نفری مردم کرمانشاه تا ظهر امروز در پای صندوق‌های رأی، اظهار کرد: با توجه به استقبال خوب مردم پیش بینی می‌شود در ادامه روز به ویژه ساعات پایانی بعد از ظهر و عصر شاهد مشارکت پر شور تر مردم خواهیم بود.

وی افزود: با توجه به پیش بینی‌های انجام شده مشارکت مردم در ادامه روز افزایش چشم گیری خواهد داشت و توصیه می‌شود مردم رأی گیری خود را به ساعات پایانی موکول نکنند.

رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه با تاکید بر اینکه فرایند انتخابات در شعب اخذ رأی به صورت دستی و الکترونیکی انجام می‌گیرد، تصریح کرد: امسال تعرفه‌های انتخاباتی ۱۵ برابر واجدین شرایط در استان کرمانشاه مهیا شده و در تمامی شعب اخذ رأی این تعرفه‌ها تقسیم بندی شده است.

شعبانی در پایان با اشاره به اینکه انتخابات از ساعت هشت صبح شروع و تا ۱۸ ادامه داشته، خاطر نشان کرد: بر اساس قانون انتخابات تا ساعت ۱۸ ادامه داشته و بر اساس تصمیم‌گیری وزیر کشور این زمان تا ساعت ۲۱ قابل تمدید خواهد بود و در صورت تدابیر بیشتر ممکن است ستاد انتخابات تمدید مجدد را اعلام خواهد کرد.

کد خبر 6042530

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha