۱۱ اسفند ۱۴۰۲، ۲۳:۰۱

پنجره مهر؛

ایل اصیل و انقلابی قشقایی‌ این بار در کوه‌چنار حماسه آفرید

ایل اصیل و انقلابی قشقایی‌ این بار در کوه‌چنار حماسه آفرید

کوه‌چنار -انتخابات در شهرستان کوه‌چنار امروز متفاوت‌تر از دیگر شهرها برگزار شد و حضور قشقایی‌های کوه‌چنار با لباس زیبای محلی قشقایی در شعب اخذ رأی حال و هوای خاصی به این حوزه انتخابیه بخشید.

به گزارش خبرنگار مهر، مردم و مسؤولان شهرستان تازه تأسیس کوه‌چنار از همان ساعات اولیه شروع رسمی انتخابات در ۱۱ اسفند با حضور در شعب اخذ رأی در این حماسه بزرگ بار دیگر سهیم شدند.

برخی از قشقایی‌های شهرستان کوه‌چنار نیز با لباس محلی، اصیل و زیبای خود به شعبه اخذ رأی حضرت فاطمه زهرا (س) شهر قائمیه مراجعه کرده و رأی خود را به صندوق انداختند که حضورشان حس و حال خاصی به این شعبه بخشید.

امام جمعه کوهچنار و مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان فارس و برخی دیگر از مسؤولان کوهچنار نیز در همان ساعت اولیه آغاز رأی گیری با مراجعه به شعبه مدرسه حضرت فاطمه الزهرا (س) که به پاتوق رأی اولی‌ها نیز تبدیل شده بود رأی خود را به صندوق انداختند.

شهرستان تازه تأسیس کوه‌چنار متشکل از نام دو شهر چنارشاهیجان و کوهمره نودان بوده و حد فاصل استان‌های فارس، بوشهر، خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد واقع شده و ایلات و طوایفی چون لر، قشقایی و کوهمره در آن در کنار هم به خوبی و خوشی زندگی می‌کنند.

کد خبر 6043202

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۲۳:۳۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۱
      0 0
      ایل من بخارای من ایلم قشقایی