۱۳ اسفند ۱۴۰۲، ۱۴:۲۳

مهدی رهنما خبر داد؛

حمایت از دانش‌بنیان‌ها، استارتاپ‌ها و پایان‌نامه‌ حوزه هواشناسی

حمایت از دانش‌بنیان‌ها، استارتاپ‌ها و پایان‌نامه‌ حوزه هواشناسی

رئیس پژوهشگاه هواشناسی گفت: از شرکت‌های دانش‌بنیان، استارتاپ‌ها و پایان‌نامه‌های تحصیلی دانشجویان با موضوعات پیش‌بینی‌های کوتاه‌مدت هواشناسی، مدل‌های عددی و کاربرد هوش مصنوعی حمایت می‌کنیم.

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی رهنما، رئیس پژوهشگاه هواشناسی و علوم جو کشور گفت: با توجه به اهمیت پیش‌بینی آب و هوا و موضوع تغییر اقلیم که آثار و تبعات اقتصادی، اجتماعی و سیاسی متعددی به دنبال دارد، پژوهشگاه هواشناسی و علوم جو کشور آماده است تا از پایان‌نامه‌های دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد، دکتری و پسادکتری با موضوعات هواشناسی حمایت کند.

رئیس پژوهشگاه هواشناسی و علوم جو کشور در ادامه تشریح نمود: پیش‌بینی‌های کوتاه‌مدت هواشناسی، رادارهای هواشناسی، مدل‌های عددی، کاربرد هوش مصنوعی در هواشناسی، آلودگی هوا و موضوعاتی از این دست، از مواردی هستند که در نظر داریم در این پژوهشگاه حمایت کنیم.

وی در پایان خاطر نشان کرد: امیدواریم با همکاری بین دو مجموعه پژوهشگاه هواشناسی و علوم جو کشور و معاونت پژوهشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، بتوانیم از ظرفیت علمی استادان، پژوهشگران و دانشجویان سراسر کشور در این حوزه بهره‌مند شویم.

کد خبر 6044882

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha