۱۳ اسفند ۱۴۰۲، ۲۳:۳۲

منتخب مجلس دوازدهم:

همسان‌سازی حقوق را در مجلس دوازدهم پیگیر خواهم بود

همسان‌سازی حقوق را در مجلس دوازدهم پیگیر خواهم بود

اردبیل- منتخب مجلس دوازدهم گفت: همسان سازی حقوق را برای اقشار کارگری و کارمندی در مجلس دوازدهم پیگیر خواهم بود.

به گزارش خبرنگار مهر، صدیف بدری شامگاه یکشنبه در مراسم سپاس از مردم برای حضور در عرصه انتخابات، اظهار کرد: از همه دست اندرکاران و متولیان برگزاری سالم، شایسته و امن انتخابات در استان اردبیل قدردانی می‌کنم که فرصت رقابت شایسته‌ای را برای کاندیداها فراهم کرد.

وی از حضور و مشارکت بالای مردم در انتخابات قدردانی کرد و گفت: این حضور خار چشم دشمنان شد اما دل دوستداران نظام را خوشحال کرده و زمینه امیدواری بیشتر را برای ادامه مسیر فراهم کرده است.

منتخب مجلس دوازدهم تصریح کرد: در دوره جدید نمایندگی مردم برای سومین دوره متوالی تلاش خواهم کرد تا از مشورت نخبگان و بزرگان شهر در ابعاد مختلف بهره گرفته و نماینده‌ای برخاسته از اراده، خواست و پیگیر مطالبات مردمی باشم.

بدری افزود: قطعاً با همراهی بیشتر دولت سیزدهم و دولت آینده، مجلس دوازدهم قادر خواهد بود بخش عظیمی از مشکلات و نگرانی‌های مردم را در حوزه‌های اقتصادی و معیشتی برطرف کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: بنده در دور دوازدهم مجلس در کنار پیگیری جدی برای همسان‌سازی حقوق تمامی کارکنان و بازنشستگان و کارگران سعی خواهم کرد تا نسبت به ارائه طرحی برای اصلاح قانون افزایش سن بازنشستگی اقدام جدی انجام داده و با همسویی و همراهی مجلس آینده بتوان این دغدغه را که بسیاری از کارکنان و کارگران را نگران کرده، برطرف کرد.

بدری اضافه کرد: در مجلس آینده بیشترین اولویت و برنامه‌ریزی‌ها با همراهی و همکاری خوب دولت اصلاح نظام اقتصادی خواهد بود تا بر همین اساس بتوان مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم به ویژه گروه‌های آسیب‌پذیر را برطرف کرده و ثبات قیمت و کاهش تورم را به شکل درست، معقول و منطقی رقم زد.

منتخب مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس دوازدهم بیان کرد: انتخابات ۱۱ اسفند پیامی را برای همه مسئولان و خدمتگزاران داشت تا هیچ وقت سنگر خدمت را به بهانه‌های مختلف ترک نکرده و همراهی با مردم را با هیچ خواسته دیگری معاوضه نکنند.

کد خبر 6045324

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha