۲۰ اسفند ۱۴۰۲، ۱۶:۳۶

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان فارس:

طرح کنترل و نظارت ویژه بر وضعیت بازار تا پایان فروردین ادامه دارد

طرح کنترل و نظارت ویژه بر وضعیت بازار تا پایان فروردین ادامه دارد

شیراز- مدیرکل صمت فارس گفت: طرح نظارتی ویژه کنترل و نظارت بر وضعیت بازار کالا و خدمات اولویت‌دار در مراحل تأمین، توزیع، ارائه خدمات و قیمت از ۱۵ اسفند آغاز شده و تا پایان فروردین ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری مهر، حمیدرضا ایزدی در آخرین نشست کمیسیون نظارت بر اصناف مرکز فارس در سال جاری که پیش از ظهر یکشنبه با حضور سایر اعضای کمیسیون در محل اتاق اصناف مرکز فارس برگزار شد گفت: ضرورت دارد کنترل، نظارت و بازرسی از واحدهای صنفی و سطح بازار بر اساس قانون و مقررات در ایام پیش رو بیشتر صورت گیرد.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان فارس افزود: آنچه می‌تواند در تصمیم گیری‌های کمیسیون نظارت بر اصناف مؤثر و کمک کننده باشد تعامل و رعایت قانون و مقررات می‌باشد.

ایزدی با اشاره به اجرای طرح ویژه نظارتی عید نوروز و ماه مبارک رمضان افزود: طرح نظارتی ویژه جهت کنترل و نظارت بر وضعیت بازار کالا و خدمات اولویت دار در مراحل تأمین، توزیع، ارائه خدمات و قیمت با توجه به افزایش تقاضای عمومی در ایام پایانی سال و ماه مبارک رمضان و با هدف ایجاد آرامش در سطح جامعه از ۱۵ اسفند آغاز، در روزهای اخیر شدت گرفته و تا پایان فرودین ۱۴۰۳ ادامه دارد.

مدیرکل صمت فارس در ادامه گفت: استان فارس دارای بیش از ۱۸۰ هزار صنوف تولیدی، توزیعی، خدماتی و خدمات فنی و ۵۶۲ اتحادیه و ۳۶ اتاق اصناف است که نشانگر حوزه گسترده اشتغال در استان فارس است.

وی یادآور شد: هم استانی‌ها و مسافرین عزیز در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی اعم از احتکار، قاچاق، عدم عرضه محصول، عدم درج قیمت، کم فروشی و… را از طریق سامانه ۱۲۴ با بازرسان اداره کل صمت فارس در میان بگذارند تا در اسرع وقت مورد بررسی و رسیدگی قرار گیرد.

کد خبر 6051323

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha