۲۰ اسفند ۱۴۰۲، ۱۸:۲۱

با حضور نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان؛

بیمارستان صحرایی سپاه در جنوب سیستان و بلوچستان آغاز به کار کرد

بیمارستان صحرایی سپاه در جنوب سیستان و بلوچستان آغاز به کار کرد

دشتیاری- بیمارستان صحرایی سپاه در مناطق سیل زده جنوب سیستان و بلوچستان با حضور نماینده ولی فقیه در استان آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، ظهر یک شنبه بیمارستان صحرایی سپاه پاسداران در مناطق سیل زده جنوب سیستان و بلوچستان با حضور نماینده ولی فقیه در استان، آغاز به کار کرد.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان در این مراسم گفت: نقش آفرینی همه گروه‌ها از اقوام و مذاهب مختلف در حادثه سیلاب جنوب استان از جلوه‌های وحدت است

آیت الله مصطفی محامی افزود: در حادثه سیلاب جنوب سیستان و بلوچستان همه گروه‌ها از اقوام و مذاهب مختلف در کنار یکدیگر هستند و این نشانه اتحاد، انسجام و از جلوه‌های وحدت است.

وی ادامه داد: سیلاب در جنوب استان خسارت‌هایی را در پیش داشت و خوشبختانه در کنار بحث انتخابات مسؤولان و دستگاه‌های مختلف از همان روزهای ابتدایی پای کار امدادرسانی به مردم آمدند.

امام جمعه زاهدان افزود: در ادامه عنایت مقام معظم رهبری و دستورات ایشان بر کمک‌رسانی به مردم سیل زده سبب جلب توجه مسؤولان و مردم در سراسر کشور به سیستان و بلوچستان شد و پس از آن نیز ریاست جمهور نیز به منطقه سفر کرده و از نزدیک مشکلات را بررسی کردند و در واقع سیل مهربانی از سایر نقاط کشور به استان روانه شد و همدلی مردم در سراسر کشور را مشاهده کردیم.

محامی هدف از سفر به مناطق سیل زده را اطلاع از وضعیت مردم سیل زده، قدردانی از مسؤولان و گروه‌های جهادی و بررسی مشکلات مردم پس از وقوع سیل عنوان و گفت: در منطقه حضور پیدا کردند و گروه‌های مختلف گزارش‌هایی به بنده ارائه کردند که امیدواریم این وعده‌ها به فراموشی سپرده نشود.

وی ادامه داد: خوشبختانه کمک‌رسانی به مردم صورت گرفته و مشکلات در حوزه زیرساخت‌هاست و نیازمند تدبیر هست چرا که متأسفانه از تجربه سیلاب گذشته استفاده نکردیم و اقدامی توسط دولت‌های مختلف در حوزه پیشگیری صورت نگرفته است.

محامی تاکید کرد: زیرساخت‌ها باید به گونه‌ای فراهم شود که دیگر شاهد چنین حوادثی نباشیم و با احداث سیل‌بندها آب را ذخیره‌سازی و مورد استفاده قرار دهیم.

وی اظهار کرد: استاندار، معاونین، مسؤولان ادارات مختلف، نیروهای نظامی و انتظامی از هنان روزهای ابتدایی در منطقه حاضر شدند و به خدمت‌رسانی پرداختند که فعالیت‌های آن‌ها جای قدردانی دارد.

نماینده مقام معظم رهبری در سیستان و بلوچستان گفت: در حادثه سیلاب جنوب استان همه اقوام و مذاهب در کنار یکدیگر بوده و در راستای رفع مشکلات تلاش می‌کنند که این همدلی نشانه اتحاد، انسجام و از جلوه‌های وحدت است.

شایان ذکر است تاکنون ۶۴ بیمارستان صحرایی سپاه پاسداران در نقاط مختلف سیستان و بلوچستان برپا و در مدت تعیین شده به فعالیت به بیماران پرداختند و از امروز نیز دو سامانه بیمارستان سیار با ظرفیت ۶۴ تخت خدمات رسانی در مناطق سیل زده جنوب استان را آغاز کردند.

کد خبر 6051683

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha