۲۰ اسفند ۱۴۰۲، ۲۳:۰۷

استاندار سلیمانیه عراق:

برای ارتقای روابط با کرمانشاه آماده و مشتاق هستیم

برای ارتقای روابط با کرمانشاه آماده و مشتاق هستیم

کرمانشاه- استاندار سلیمانیه عراق با تشکر از حمایت ها و همراهی های جمهوری اسلامی، گفت: برای ارتقای روابط با کرمانشاه آماده و مشتاق هستیم.

به گزارش خبرنگار مهر، هوال ابوبکر بعد از ظهر یکشنبه پس از دیدار با محمدطیب صحرایی استاندار کرمانشاه در محل استانداری سلیمانیه، با ابراز خرسندی و تشکر از پاسخ مثبت استاندار کرمانشاه به دعوت وی و حضور در سلیمانیه، ابراز امیدواری کرد که این دیدار و گفتگوها منشأ اقدامات مؤثر و رونق تعاملات تجاری، فرهنگی، گردشگری و سرمایه‌گذاری در ۲ استان شود.

استاندار سلیمانیه با اشاره به جایگاه ویژه این استان در کشور عراق گفت: سلیمانیه ظرفیت‌ها و در عین حال نیازهای متعددی در حوزه‌های اقتصادی، عمرانی و فرهنگی دارد و ما برای ارتقای روابط با استان کرمانشاه آماده و مشتاق هستیم.

وی با اشاره به اینکه بدخواهان از تحکیم روابط اقلیم کردستان عراق با ایران و کرمانشاه نگرانند، اظهار کرد: ما از حمایت‌ها و همراهی‌های جمهوری اسلامی بسیار متشکریم و علاقمندیم که ارتباطات خود را با ایران و به ویژه کرمانشاه افزایش دهیم.

در این دیدار معاونان اقتصادی و عمرانی استانداری، مشاور استاندار در امور عراق، مدیران کل امنیتی-انتظامی، گمرکات و جهاد کشاورزی استان، استاندار کرمانشاه را همراهی کردند.

کد خبر 6051834

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha