۲۳ اسفند ۱۴۰۲، ۹:۴۱

معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) خبر داد؛

اجرای طرح «همیاران جهادی پلیس» با حضور ۲۰۰ نیرو

اجرای طرح «همیاران جهادی پلیس» با حضور ۲۰۰ نیرو

قزوین- معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) گفت: طرح «همیاران جهادی پلیس» با حضور ۲۰۰ نیروی جهادی برای سومین سال متوالی در قزوین اجرا می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام علی اصغر جهانشاهلو اظهار کرد: طرح «همیاران جهادی پلیس» برای سومین سال متوالی و با هدف کمک به پلیس راه در محورهای مواصلاتی و حادثه خیز استان قزوین اجرا می‌شود.

وی افزود: با توجه به دغدغه مقام معظم رهبری درباره تلفات جاده‌ای در ایام نوروز و همچنین در راستای مردمی سازی دولت گروه‌های جهادی مردمی با همکاری دستگاه‌های اجرایی استان جهت کنترل محورهای مواصلاتی و پر حادثه استان با محوریت پلیس راه در نقاط مشخص شده توسط پلیس راه با خودروهایی با نشان چراغ گردان آبی مستقر خواهند شد و بر کنترل راه‌ها نظارت و متخلفین حادثه ساز را اعمال قانون خواهند کرد.

معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) ادامه داد: در طرح نوروزی ۱۴۰۳ نیز بیش از ۲۰۰ نفر از نیروهای جهادی مردمی در این طرح مشارکت خواهند داشت

گفتنی است اجرای این طرح در دوسال گذشته در محورهای مواصلاتی استان کاهش چشمگیر تصادفات و تلفات جاده‌ای در پی داشته است که این طرح نیز برای سومین سال متوالی در نوروز ۱۴۰۳ با هدف کمک به پلیس راه در محورهای مواصلاتی و حادثه خیز استان عملیاتی خواهد شد.

کد خبر 6054009

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha