۱ فروردین ۱۴۰۳، ۲۰:۵۸

به مناسبت عید نوروز و ماه رمضان؛

نمایشگاه صنایع‌دستی در بوستان امید کرج برپا شد

نمایشگاه صنایع‌دستی در بوستان امید کرج برپا شد

کرج- مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان البرز از برپایی نمایشگاه صنایع دستی در بوستان امید در ورودی شهر کرج به مناسبت عید نوروز و ماه مبارک رمضان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، رحیم خاکی از برپایی نمایشگاه صنایع دستی در بوستان امید در ورودی شهر کرج به مناسبت عید نوروز و ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: این نمایشگاه با ۲۵ غرفه صنایع دستی و ۶ غرفه سوغات و مشتقات عید نوروز برپا شد.

وی با اشاره به اینکه این نمایشگاه با همکاری اداره کل میراث فرهنگی البرز، شهرداری کرج و خانه کارآفرینان صنایع دستی برگزار شده است، ادامه داد: این نمایشگاه تا ۱۵ فروردین ماه به فعالیت خود ادامه می‌دهد و پذیرای گردشگران و مسافران ورودی به استان البرز است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان البرز عنوان کرد: محصولات رشته‌های مختلف صنایع‌دستی از جمله گلیم بافی، چرم، معرق، حکاکی چرم، سوخت‌نگاری روی چوب، سفال و سرامیک زیور آلات سنتی، تراش سنگ‌های قیمتی و … در این نمایشگاه ارائه می‌شود.

خاکی با اشاره به عرضه محصولات مرتبط با عید نوروز از جمله گل، شمع، شیرینی، سوغاتی همچون گز و سوهان در این نمایشگاه بیان کرد: برپایی غرفه‌های صنایع دستی و سوغات در کنار پایگاه‌های نوروزی برای ارائه خدمات متنوع به مسافران نوروزی می‌تواند به ایجاد جو شاد در کنار پایگاه‌های نوروزی و حمایت از هنرمندان صنایع دستی کمک کند.

کد خبر 6059502

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۱۸:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۲
      0 0
      چرا مواظبت نمی‌کنند از تجهیزات اورژانس که بسرقت می‌ره دربان نداره مگه مواظب باشند دیگه همهچی گرون نمیشه که تهیه کرد دو چشم دارن باید دو چشم هم قرض بگیرند ممنون
    • حسین IR ۱۷:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۳
      0 0
      بوستان امید ورودی کرج از سمت جاده چالوس هست . دوستان فراموش کردن بگن کدوم ورودی.