۸ فروردین ۱۴۰۳، ۲۲:۳۹

معاون فرهنگی و آموزشی تبلیغات اسلامی کرمانشاه:

۱۷۱۷۶ کرمانشاهی در طرح پیامکی «زندگی با آیه‌ها» شرکت کردند

۱۷۱۷۶ کرمانشاهی در طرح پیامکی «زندگی با آیه‌ها» شرکت کردند

کرمانشاه- معاون فرهنگی و آموزشی تبلیغات اسلامی کرمانشاه گفت: ۱۷ هزار و ۱۷۶ کرمانشاهی در طرح پیامکی «زندگی با آیه‌ها» شرکت کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مصطفی اشک تلخ عصر چهار شنبه در جلسه هماهنگی برگزاری نمایشگاه قرآن و عترت که در سالن شهید سلیمانی استانداری با حضور معاون سیاسی امنیتی استانداری و دستگاه‌های اجرایی برگزار شد، اظهار کرد: نمایشگاه قرآن و عترت در کرمانشاه امسال ظرفیت بالایی برای فضای معنوی استان فراهم خواهد آورد که باید از این ظرفیت به خوبی و در جهت تقویت فضای معنوی استفاده کرد.

وی افزود: سال گذشته سازمان تبلیغات به منظور انجام فعالیت‌های مرتبط شامل تلاوت و تفسیر قرآن کریم ۲ غرفه در نظر گرفته شده بود که امسال نیز برای برپایی این غرفه‌ها آمادگی لازم را خواهیم داشت.

معاون فرهنگی و آموزشی تبلیغات اسلامی کرمانشاه همچنین با اشاره اجرای طرح مسطورا در استان کرمانشاه، تصریح کرد: این طرح به منظور تدبر در آیات قرآن کریم اجرایی شده که در استان کرمانشاه نیز متناسب از ابتدای ماه رمضان اجرایی شده است.

حجت‌الاسلام اشک تلخ خاطرنشان کرد: در طرح مسطورا قرار است طی سه سال ۱۵۰ آیه تدبر و تفسیر انجام گیرد که بر همین اساس سامانه پیامکی و مسابقاتی طراحی شده است.

وی در پایان عنوان کرد: در مسابقه طراحی شده برای طرح «زندگی با آیه‌ها» سامانه پیامکی ویژه برای هر استان تعریف شده که با ارسال عدد ۵ در این سامانه عضو خواهند شد از همین رو از ابتدا اجرای این طرح تاکنون ۱۷ هزار ۱۷۶ نفر در مسابقات پیامکی شرکت کرده‌اند.

کد خبر 6063870

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha