۱۴ فروردین ۱۴۰۳، ۱۸:۵۵

مدیر مرکز رسانه تبلیغات اسلامی خوزستان:

«محفل امام حسنی‌ها» الگوی جشن باشکوه اسلامی است

«محفل امام حسنی‌ها» الگوی جشن باشکوه اسلامی است

اهواز- مدیر مرکز رسانه تبلیغات اسلامی خوزستان گفت: مراسم باشکوه جشن ولادت امام حسن (ع) در ورزشگاه آزادی الگوی صحیحی را برای برگزاری چنین آیین‌هایی ایجاد کرده است.

حجت الاسلام میلاد امینی موحد در گفت‌وگو با خبرنگار مهر بیان کرد: دین اسلام دین کاملی برای انسان است و از این رو برای همه عرصه‌های زندگی بشر برنامه کاملی ارائه داده است. این برنامه‌ریزی همان طور که در ایام حزن مسلمانان وضع شده است در خصوص ایام شادی نیز برنامه کاملی وجود دارد.

مدیر مرکز رسانه تبلیغات اسلامی خوزستان افزود: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی این برنامه‌ریزی‌ها ظهور یافت و شاهد تنیده شدن مناسبت‌های مذهبی با آئین‌های ملی بودیم. این فرصت شرایطی را فراهم کرده تا الگوی صحیحی از جشن‌های مذهبی در ولادت اهل بیت (علیهم السلام) ترسیم شود. هر چند مراسم حزن با شکوه و بی‌نظیر برگزار می‌شد اما هنوز به الگوی صحیحی برای برگزاری مراسم شادی نرسیده بودیم.

وی تاکید کرد: مراسم باشکوه جشن ولادت امام حسن (ع) در ورزشگاه آزادی الگوی صحیحی را برای برگزاری چنین آیین‌هایی ایجاد کرد. مراسمی که شادی بدون گناه را رواج می‌دهد و فرصتی را برای شاد بودن خانواده‌ها در کنار یکدیگر فراهم می‌آورد.

حجت الاسلام امینی موحد تاکید کرد: برگزاری چنین جشن‌هایی نشان می‌دهد نه تنها ایمان مانعی بر شادی نیست بلکه ایمان مهم‌ترین عامل شادی است. نداشتن نگرانی، اضطراب و افسردگی و رسیدن به اطمینان قلبی، اساس هر نوع شادی است و این فراهم نمی‌شود مگر با ایمان به قدرت خداوندی که سرچشمه همه نیکی‌هاست.

کد خبر 6067489

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha