۱۵ فروردین ۱۴۰۳، ۱۰:۱۳

درگیری مسلحانه میان جوانان فلسطینی و عناصر متجاوز در کرانه باختری

درگیری مسلحانه میان جوانان فلسطینی و عناصر متجاوز در کرانه باختری

نیروهای مقاومت مستقر در کرانه باختری در برابر تجاوزات رژیم صهیونیستی به این منطقه از پای ننشسته و وارد عمل شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر، بر اساس گزارش شبکه المیادین، نیروهای مقاومت در منطقه عزون واقع در شرق قلقیلیه عناصر متجاوز صهیونیست را در جریان یورش به این منطقه هدف قرار دادند.

این نیروها تلاش کردند با پرتاب نارنجک به سمت نظامیان صهیونیست مانع پیشروی آنها در شرق قلقلیلیه شوند.

همچنین درگیری‌های مسلحانه ای عناصر اشغالگر صهیونیست و نیروهای فلسطینی در اطراف اردوگاه الفارعه واقع در طوباس به وقوع پیوست.

جوانان فلسطینی ساکن منطقه زبوبا واقع در غرب جنین نیز با عناصر متجاوز صهیونیست در جریان حمله به این منطقه درگیر شدند.

گزارش‌های رسانه‌ای حاکی از آن است که نظامیان صهیونیست حین یورش به اردوگاه العروب واقع در شمال الخلیل با ایستادگی نیروهای فلسطینی در این منطقه روبه‌رو شدند.

علاوه بر این وقوع درگیری میان شهروندان فلسطینی و عناصر اشغالگر در جریان حمله به اردوگاه شعفاط و محله رأس خمیس در قدس اشغالی گزارش شده است.

روز گذشته نیز منابع خبری از وقوع یک عملیات ضدصهیونیستی در جنوب شرق نتانیا واقع در اراضی اشغالی خبر دادند. بر اساس این گزارش‌ها دست کم چهار پلیس این رژیم در جریان عملیات زیرگیری با خودرو به شدت زخمی شدند.

رسانه‌های عبری زبان اعلام کردند بر اثر عملیات زیرگیری با خودرو در منطقه «کوخاو یاییر» در جنوب شرق نتانیا، چهار نیروی پلیس صهیونیستی زخمی شدند که حال ۲ تن از آنها وخیم اعلام شده است.

منابع صهیونیستی تاکید کردند که این حادثه از آنجا شروع شد که فردی با خودرو چهار نیروی پلیس را در منطقه الطیره زیر گرفته و به سمت گذرگاه ایال متواری شد. سپس عناصر صهیونیست او را در آن محل متوقف کرده و به سمت وی شلیک کردند.

کد خبر 6067966

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha