۱۶ فروردین ۱۴۰۳، ۱۰:۰۶

یادداشت مهمان؛

دفاع از خیمه انقلاب اسلامی یعنی حب الوطن

دفاع از خیمه انقلاب اسلامی یعنی حب الوطن

حب الوطن من الایمان؛ دفاع از وطن ایرانی ما چه در داخل کشور و چه در خارج از کشور عین دفاع از آرمان‌های ایمانی ماست و این موارد هیچ منافاتی با یکدیگر ندارند

خبرگزاری مهر _ گروه فرهنگ و ادب: علی معروفی پژوهشگر حوزه یهودیت و صهیونیسم در پی حمله اسراییل به سفارت و کنسولگری ایران در دمشق و شهادت جمعی از سرداران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، یادداشتی با عنوان «دفاع از خیمه انقلاب اسلامی یعنی حب الوطن» نوشته که برای انتشار در اختیار خبرگزاری مهر قرار گرفته است.

مشروح متن این ‌یادداشت به این ‌ترتیب است؛

حمله به سفارت جمهوری اسلامی ایران در سوریه «نقض فاحش کنوانسیون‌های بین‌المللی» است. کنواسیون های بین‌المللی برای دولت ملت‌های جهان که منشور سازمان ملل متحد را پذیرفته و پایبند به آن هستند؛ قانونی است که هر کشوری این سند را امضا و برای خود الزام‌آور می‌داند تا تعهد اخلاقی و رفتاری خود را در قبال منشور سازمان ملل نشان دهد و همچنین از قوانین لازم الاجرا در بحران‌هایی همچون جنگ از نمایندگی‌های دیپلماتیک محافظت کند.
حب الوطن من الایمان. دفاع از وطن ایرانی ما چه در داخل کشور و چه در خارج از کشور عین دفاع از آرمان‌های ایمانی ماست و این موارد هیچ منافاتی با یکدیگر ندارند. حمله مذبوحانه و ناجوانمردانه رژیم صهیونیستی به سفارت جمهوری اسلامی ایران در سوریه و شهادت ۷ مستشار ایرانی، یعنی حمله به منافع و خاک کشورمان و به عبارتی دقیق‌تر حمله به خیمه انقلاب اسلامی است.

دانشمندان و مفسران اسلامی در شرعی بودن حب وطن تردیدی نکرده و با بسیاری از آیات و روایات دفاع از وطن و جان دادن در راه آن را بهترین جان نثاری برای وطن عنوان کرده‌اند.

امام علی (ع) هنگامی که خبر حمله سپاه معاویه به شهر انبار را شنید و مردم را به قیام فرا خواند. اما آنها جنبشی از خود نشان ندادند و فرمود: بدانید که من شب و روز و در نهان و آشکار شما را به جنگ با این جماعت فرا خواندم و به شما گفتم: پیش از آنکه با شما بجنگند با آنان بجنگید؛ زیرا به خدا قسم که هیچ قومی هرگز در عمق خاکشان مورد حمله قرار نگرفتند مگر اینکه خوار و مغلوب شدند. اما شما کار جنگ را به یکدیگر حواله دادید و دست از یاری هم شستید، تا جایی که مورد حملات پیاپی واقع شدید و وطن‌های شما از تصرّفتان خارج شد. فرمایش امام علی (ع) پیامی است برای دفاع از وطن در همه اعصار پیش از آنکه دشمن وارد عمق خاک شود و خاک وطن به دست متصرفان و متجاوزین نیافتد قبل از آنکه دیر شود.

بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی به دلیل شکست‌های مکرر این رژیم در غزه و تظاهرات مردم اسرائیل همه روزه در خیابان‌ها تعادل روانی خود را به طور کامل از دست داده است. عدم رعایت کنوانسیون‌های بین‌المللی در قبال همسایه‌ها و تجاوزات گاه و بیگاه این رژیم منحوس به همسایگان و مراکز دیپلماتیک، این یکی از تحولاتی است که بسیاری از کشورها از آن بیم دارند که جنگ غزه را به یک درگیری گسترده‌تر تبدیل کند. این حمله مهم‌ترین حمله علیه اهداف غیر نظامی و دیپلماتیک جمهوری اسلامی ایرانی از زمان آغاز درگیری غزه است و خطر کشاندن ایران به رویارویی مستقیم با رژیم صهیونیستی را در پی دارد. از زمان آغاز جنگ غزه، اسرائیل حملات هوایی به اهداف غیرنظامی ایران و حزب الله در سوریه را تشدید کرده است. تاکنون ایران و حزب‌الله هر دو تمایلی به آغاز جنگی همه جانبه با اسرائیل در آن سوی مرز ندارند.

رژیم صهیونیستی با ترور و شهادت فرماندهان ایرانی در قلب دمشق می‌خواهد تلاش خود را برای کشاندن ایران به رویارویی مستقیم از سر بگیرد. حمله اسرائیل به کنسولگری ایران نشان‌دهنده واقعیت رژیم صهیونیستی است که هیچ قانون بین‌المللی را به رسمیت نمی‌شناسد و برای رسیدن به آنچه می‌خواهد دست به هر کاری غیرانسانی می‌زند. از آنجایی که سفارت ایران از نظر فنی قلمرو ایران است، اسرائیل سطح رویارویی با ایران را بالا می‌برد و با انگیزه‌ای آشکار برای پاسخگویی آن را تحریک می‌کند.

با توجه به تداوم خصومت‌ها و پاسخ به تجاوزات رژیم صهیونیستی در منطقه، جامعه بین‌المللی باید اقداماتی را انجام دهد تا رژیم صهیونیستی را از تشدید بیشتر تنش‌ها و نقض قوانین بین‌المللی باز دارد. شورای امنیت سازمان ملل که همواره در خدمت افکار پلیدانه رژیم صهیونیستی بوده است تا «تمام اقدامات لازم» را از جمله از طریق یک جلسه فوری برای رسیدگی به "نقض فاحش" و جلوگیری از اقدامات تجاوزکارانه آتی که امنیت و ایمنی نمایندگی‌های دیپلماتیک را به خطر می‌اندازد، اتخاذ کند.

به نظر می‌رسد این روزها اسراییل به این احتیاج دارد که محیط منطقه‌ای را تهدید و مخاطراتی را متوجه محیط منطقه‌ای کند و یک نوع مانع در مسیر حمایت خارجی از مردم مظلوم فلسطین ایجاد کند. از سوی دیگر می‌خواهد این پیام را مخابره کند که با توجه به اینکه ما در غزه مشکل داریم اما همچنان قدرتمند هستیم و دشمنان خارجی‌مان را هم تهدید می‌کنیم.

واشنگتن بارها متعهد شده است که تلاش کند از سرریز منطقه‌ای جنگ اسراییل در غزه جلوگیری کند و از رویارویی همه جانبه با جمهوری اسلامی ایران اجتناب کند. حمله رژیم صهیونیستی به مرکز دیپلماتیک جمهوری اسلامی ایران، تشدید حمله بی سابقه تجاوزات رژیم صهیونیستی در منطقه است که در شرایطی صورت گرفت که عملیات نظامی رژیم صهیونیستی قبلاً باعث ایجاد بحران در نوار غزه شده است. تجاوزات اخیر اسرائیل به کشورهای منطقه بی سابقه است. این ماهیت خطرناک اقدامات رژیم صهیونیستی را برجسته می‌کند.

حمله به نمایندگی‌های دیپلماتیک قوانین بین‌المللی را نقض می‌کند و نشان‌دهنده یک تهدید مهم برای منطقه است. ایجاد همکاری بین‌المللی برای توقف این تشدید بسیار مهم است. این اقدام اسرائیل نشان دهنده بی توجهی به قوانین بین‌المللی و توسعه خطرناک اوضاع منطقه است. اماکن دیپلماتیک بخشی از حاکمیت و قلمرو کشورهای فرستنده محسوب می‌شود. بنابراین حمله به کنسولگری ایران را می‌توان حمله به خاک ایران دانست.

رژیم صهیونیستی برخلاف قوانین شناخته شده در حقوق بین‌الملل به کنسولگری ایران در یک کشور ثالث حمله نظامی کرده است، بنابراین و بر اساس اصل «مقابله به مثل / retaliation» حمله به سفارتخانه‌ها و کنسولگری‌های رژیم جعلی اسرائیل در هر یک از کشورهای دیگر، حق مسلم جمهوری اسلامی ایران است و سازمان ملل متحد که رژیم صهیونیستی را به رسمیت شناخته است باید اولاً؛ مفاد کنوانسیون وین و ثانیاً؛ اصل شناخته شده مقابله به مثل در حقوق بین‌الملل را محترم شمرده و از حمله ایران به مراکز دیپلماتیک رژیم جعلی اسرائیل حمایت کند. اگرچه ما برای احقاق حق خود نیازی به تأیید یا تکذیب سازمان‌های بین‌المللی نداریم.

در پایان این یادداشت را با فرمایشات حضرت امام خمینی (ره) در تاریخ ۲۳ خرداد سال ۱۳۶۱ به پایان می‌رسانم.

«امروز، روزی است که اگر با هم قیام کنند، اسرائیل به کلی از بین خواهد رفت. من امیدوارم که این دولت‌هایی که در عین حالی که اسرائیل با صراحت می‌گوید که «من باید همه این جاها را بگیرم» و این جاها را ملک خودش می‌داند و شاهدیم که قدم قدم دارد پیش می‌رود، این دولت‌ها بیدار بشوند و با این ماده سرطانی که خطرش برای همه منطقه و برای اسلام است، قیام کنند و با حرف و صحبت و شوخی و مزاح مسایل را نگذرانند .(۱)

منبع:

۱- گزیده موضوعی بیانات امام خمینی (ره) درباره اسراییل؛ http://emam.com/posts/view/۱۸۲۵۴

کد خبر 6068276

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • ضابطی RO ۱۱:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۶
      26 0
      بهترین پاسخ حمله به کنسولگری اسرائیل در امارات و بحرین است .
      • قمر الملوک IR ۰۶:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۸
        10 0
        برای ایران تله گذاشتند پاسخ ندهید تا خدای ناکرده به تله دشمن نیافتید
      • بازیگر IR ۰۶:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۸
        14 0
        شب روز قدس خبرهای خوشی خواهید شنید
      • خان زاگرس IR ۰۷:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۸
        9 0
        ۶تا زدی.... قطعا ۶۰تا میخوری.‌‌‌ صبر کن ببین از جایی که فکر نمیکنی میخورییییی
      • عامرسمیر عاطف IR ۰۷:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۸
        11 0
        شیخ حسن چه قشنگ دیشب گفت:اصل پاسخ قطعی است؛ اینکه کجا چگونه و کِی اتفاق خواهد افتاد را نمی‌دانیم. کل ایران در پاسخ به اسرائیل اتفاق نظر دارند؛ حتی کسانی که با حاکمیت اختلاف نظر دارند.
      • ابوذر IR ۱۱:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۸
        11 0
        خان زاگرس؟شیر کی بودی تو؟
      • گوزن سیبری IR ۱۱:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۸
        9 0
        زدن خط لوله نفت باکو_جیحان از زدن سفارت مهم تره.
      • بلوچ IR ۱۱:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۸
        14 0
        ایران عمود خیمه ی عاشورای قبل از ظهور است.
      • پارتیزان IR ۱۲:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۸
        9 0
        سلام ببخشید چی شده من الان متوجه شدم چه خبره. چه خبرتون هست؟
      • IR ۱۳:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۸
        6 0
        آقای پارتیزان این جمله قصار از آقای احمدی نژاد هست.یادش بخیر
    • شنزار RO ۱۱:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۶
      33 1
      چرا روسیه اس ۴۰۰ و سوخو ۳۵ را که پولشم دادیم تحویل نمیده سالهاست این روسها دارن بازیمون مبدن الان بهترین جنگنده ما اف چهارده پنجاه سال پیشه
      • IR ۱۶:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۶
        0 0
        روسبه گرا میده
      • IR ۱۶:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۶
        22 0
        یعنی این مثلا مقاله ها رو که می خونی تازه می فهمی وضغ مملکت چرا اینطوریه ، یک سری حرافی مخلوط با توهم
      • مرتضی برخورداری IR ۱۷:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۶
        5 0
        سازمان ملل وشورای امنیت بازیچه دست آمریکا است وبی خاصیت است ،کنفرانس اسلامی وسایر نهاد هم حد اکثر به محکوم کردن بسنده می کنند، برخی کشورهای منطقه هم بنا به دستور آمریکا درچنین موقعیتی تشنه رابطه بااسرائیل هستند، باید اسرائیل با ضربه وسیلی محکمترایران ادب شود،
      • یاورمومن IR ۱۷:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۶
        0 0
        این جمله درسته، اما برعکس این جمله برای آمریکا و اسرائیل و جبهه استکبار صادق نیست! چون الان ۶ ماهه که دارن همه تلاششونن رو میکنن تا ما رو وارد جنگ کنن که بگن ایران با ما درگیر شد، اما اونی که با کل منطقه و حتی دنیا درگیره فقط اسرائیله و پدرش آمریکا
      • IR ۱۷:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۶
        1 16
        چه ضرورتی داره هرچی رو اینجا بیان کنید؟
      • آزیتا نجار IR ۱۷:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۶
        22 0
        آقای معروفی دمت گرم تمام
      • زهرا رزاق محمدی IR ۰۶:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۸
        13 0
        جواب حمله به خاک ایران حزب الله نیست من متاسفم شما در بازی هاتون نمی فهمید و می خواهید نفهمید ..
      • موزون IR ۰۶:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۸
        9 0
        نفهم ما دفاع ضد موشکی داریم یکیش هم از مرز رد نمیشه قبل اونکه اونا شلیک کنند کل اسرائیل نابود شده و ما یه فرصت و در زمانی دقیق میزنیم
      • IR ۰۷:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۸
        10 0
        این معروفی حاضر حاضر حاضر.کاش موشکا را میدادند به ایشان سریع می زد قلب تلاویب.مثه یادداشت هاش که سریع می زنه.ساقول جوان
    • ضرب RO ۱۱:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۶
      40 1
      باید عمل متقابل متناسب در دستور کار قرار گیرد
      • سیدمحمود رضوی IR ۱۵:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۶
        27 0
        مثل اسراییل مقر سربازان و فرماندهان اسراییل در غزه را از جایی دیگر بزنید
      • جوشن IR ۱۶:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۶
        4 0
        از مهمات سنگین استفاده شده است شکست و ضربه بزرگی است
      • IR ۱۶:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۶
        31 1
        نصر من الله و فتح قریب به زودی قدرت سپاه اسلام را خواهی دید
      • IR ۱۶:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۶
        22 0
        امریکا و اسرائیل با این کار غلط الان وحشت کردن
      • گردان IR ۱۶:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۶
        5 0
        ما فقط شعار میدیم اونا عمل میکنن فرقش اینه
      • گذرگاه IR ۱۶:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۶
        5 0
        اسرائیل پشتش به غرب گرمه، ما چی؟ به روسیه یا چین ؟ البته که همیشه باید بخدا پناه برد و بس!!
      • IR ۱۶:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۶
        17 0
        الان توی سازمان ملل از ایران میخان که خویشتنداری کنه.
      • IR ۱۶:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۶
        18 0
        موساد ، اطلاعاتش را از نفوذی ها تامین می کنه
      • IR ۱۶:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۶
        24 0
        کنسولگری و جلسه فرماندهان برای جنگ با اسرائیل! خوب وقتی جایی که قراره امور کنسولی انجام بشه ولی تبدیل به محل فرماندهی جنگ میشه دشمن به خودش حق میده که حمله کنه
      • فرزین محدث IR ۱۶:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۶
        4 0
        سلام چرا مثل پاکستان که جواب ایران رو داد جواب اسرائیل رو نمیدهید بخدا اینطوری ول و شل باشید یکجا محکم می‌خورید ب حکم قرآن جوابشونو بدهید تا درس عبرتی باشه برای بقیه از جمله دولت اذربایجان
      • IR ۱۷:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۶
        26 0
        این اسراییل از خاورمیانه چی میخواد
      • قباد IR ۱۷:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۶
        19 0
        صبور باشید صبوروصبر استراتژیک . صبوری کنید
      • IR ۱۷:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۶
        17 0
        آقا جان بايد صبر کنيد چرا متوجه نيستيين
      • یزدگرد IR ۱۷:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۶
        17 0
        امیدوارم پاسخ سخت جنگ جهانی سوم ایجاد نکنه
      • IR ۱۷:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۶
        0 0
        مسلمانان باید باور داشته باشند انتقام سخت فقط از بین رفتن کامل رژیم کودک کش صهیون برای همیشه تاریخ روبه جلو در منطقه است غیر از این هیچ فایده ای ندارد.
      • شوالیه IR ۱۷:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۶
        0 0
        انتظار مقابله به مثل برای صهیونیست‌ها کشنده است و نباید در پاسخ به آنها عجله کنیم . باید دهها ژنرال آنها را به جهنم بفرستیم و ضربه ای پشیمان کننده به آنها بزنیم کشتی های جنگی اش را غرق کنیم و فرودگاههایش را از کار بیاندازیم
      • IR ۱۷:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۶
        26 1
        ترس همنشین مرگه(امام علی(ع)). میترسیم پس میمیریم.
      • IR ۱۷:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۶
        28 1
        پیام پاسخ آمریکا به پیام ایران: «من نبودم، دستم بود، تقصیر آستینم بود».
      • IR ۱۷:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۶
        24 1
        اتمام حجت میکنن
      • IR ۱۷:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۶
        24 1
        باید هر چه سریعتر پاسخ دهیم
      • IR ۱۷:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۶
        0 0
        - بزرگ کی بودی؟ تحلیلگر کی بودی تو؟مستر معروفی آماده شهادت
      • IR ۱۷:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۶
        26 1
        کافیست دیگر انتقام سخت نگیرید
      • اسفراین وحید IR ۱۷:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۶
        25 1
        ما نباید پاسخ بدیم ، ما فقط باید صبر استراتژیک داشته باشیم خودش درست میشه
      • IR ۱۷:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۶
        28 1
        جواب باید داد و حتما هم باید قاطع جواب داد
      • سید فروزان IR ۱۷:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۶
        5 0
        به جای پیام مهم ؟؟؟؟به آمریکایی‌ها ، حداقل سفارت رژیم اشغالکر در باکو را موشک باران کنید ،دلایل موجه هم داریم :اقدامات خرابکارانه و تروریستی علیه ایران از طریق باکو .بجز سفارت در آنجا پایکاه هم دارند آنجا را هم باید بزنیم
      • IR ۱۷:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۶
        6 0
        زدن خط لوله نفت باکو_جیحان از زدن سفارت مهم تره.
      • صبوری IR ۱۷:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۶
        25 1
        چون انتقام شهدای قبلی را نگرفته اید اونا را پر روتر کرده اید انتقام شهید سلیمانی فخری زاده شهدای مدافع حرم و ... گرفته نشده است.
      • IR ۱۷:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۶
        27 1
        ما آماده ایم به پایان سلام کنید
      • IR ۱۷:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۶
        23 1
        آنها زدند وباید بخورند .بزنید بد هم بزنید که توان بازیابی ندلشته باشند
      • یارانه بگیر IR ۰۶:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۸
        10 0
        البته شما حرف اتحادیه اروپا را گوش می کنید اون روزی که مردم کاملا ایدولوزیک اسلامی بودند و اومدند در خیابان و انتقام خواستند کاری نکردید
      • هگمتانه IR ۰۶:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۸
        9 0
        به روباه میگن شاهدت کیه میگه دمم تو ای امریکای جنایتکار در جریان نیستید که کودکان فلسطینی رو به خاک و خون میکشن نقص قوانین جنگ از این واضع تر یعنی تو نمیدونی / اگه این کارا رو ما تو جنگ عراق میکردیم که دودمانمونو به باد میدادی چطور الان لال مونی گرفتی موذی
      • کمان داران IR ۰۶:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۸
        11 0
        انتظار بهترین است عبادته انتظار بهترین است عبادته
      • IR ۰۶:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۸
        8 0
        جدی میفرمایید؟؟؟
      • پرستو زالی از دماوند IR ۰۶:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۸
        17 0
        تا مسیر شهدا و انسانهای باشرف هستند نیازی به منافقین سست عنصر نیست.
      • ذوالفقار IR ۰۷:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۸
        9 0
        حواستون باشه در زمین دشمن بازی نکنید،صبور باشید،زنان و مردان غزه دارن انتقام میگیرند! به بهانه زمین دشمن،دشمن چه فرماندهان و نیروهای مخلصی را از ما گرفت!
      • دربندپارس IR ۱۴:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۸
        7 0
        بخدااشتباهی منفی زدم. میشه مثبت بزنید؟
    • رضا RO ۱۱:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۶
      34 1
      زمان ساخت بمب هسته ای رسیده
      • IR ۱۶:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۶
        26 0
        چین خودش از اسراییل تجهیزات نظامی های تک می خرد کجای کاری
      • IR ۱۶:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۶
        23 0
        آمریکاییها از افعال معکوس، استفاده میکنند
      • بی درد IR ۱۶:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۶
        21 0
        دلت را با این چیزها خوش نکن فکر نان کن که خر یزه اب است سکه ۴۱ میلیون شد
      • کرانه دریا IR ۱۷:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۶
        22 0
        اتم رو بساز و رونمایی کن . راهش همینه
      • هراتی IR ۱۷:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۶
        4 0
        سلام خواهشن انتقام از اسراییل بگیرید وبمب اتم بسازید رونمایی کنید تا صهوینیستم ها آمریکا بدونن باکی طرفین خواهشن جواب بدیدوگرنه اسراییل ول کن نیست والسلام
      • حرم امن IR ۱۷:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۶
        22 0
        بمب اتم حرام اعلام شده است . یادت رفته
      • IR ۱۷:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۶
        24 0
        احتمالا بمب اتم ایران آماده شده؟!
      • ثمره زندگی IR ۱۷:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۶
        21 0
        استفاده از بمب اتم توسط ایران چقدر داره توسط برخی اکانتها تبلیغ میشه .
      • شوزب IR ۱۷:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۶
        7 0
        چراحزب الله به مراکز اتمی اسرائیل حمله نمیکند انها از هیچ جنایتی دریغ نمی کنند چرا نیروهای شهادت طلب تمامی مراکز حیاتی امریکا وایسرائیل را نابود نمی کنند چه دلیلی برای تحمل جنایات بی حد این جنایتکاران دارند
      • IR ۱۷:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۶
        20 0
        فقط اتم حلاله مشکلاته وسلام?
      • IR ۱۷:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۶
        17 0
        دیگه داره وقتش میشه.. مرگ بر اسرائیل
      • همتی IR ۱۷:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۶
        18 0
        ایران باید با خویشتن داری از ظرفیت های دیپلماتیک این اتفاق استفاده کنه. این اتفاق نشون داد که اسقاطیل تهدیده برای منطقه نه ایران
      • IR ۱۷:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۶
        0 0
        کلا خواستی یه گیری داده باشی . ما که چه انتقام بگیریم چه نگیریم شما ناله می کنین پس بهتره به ناله کردن ادامه بدین .
      • عشق ومستی IR ۱۷:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۶
        0 0
        پاسخ بالاتر و خرد کننده تر نه در حد حمله ، کمترین حمله ضربه به موساد و وزارت دفاع در داخل سرزمین های اشغالی با تخریب بالا
      • IR ۱۷:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۶
        3 0
        اقا یا خانم محترم.اقدام رژیم اشغال گر پاسخ یکی از دهها اقدام ما بود .صحنه نبرد را در این چند ماه چگونه می بینی ؟البته مقاومت طبق برنامه کار خود را می کند.
      • IR ۱۷:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۶
        32 1
        پاشو صب شده
      • IR ۱۷:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۶
        24 1
        باهوش .رژیم اشغالگر قبل از این حمله در حال آماده باش بوده چون می‌دانستند چه کار خطرناکی دارند انجام میدن و از قبل در آماده باش کامل بوده و الانم هستند
    • ظاهرشاه RO ۱۱:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۶
      36 1
      ساختمان مجاور کنسولگری بوده؟
      • سینا IR ۱۵:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۶
        0 0
        همه کشته شده ها نظامی بوده اند. به نظرتان می توان این محل را کنسولگری نامید یا مقر فرماندهی سپاه؟؟؟
      • شین IR ۱۵:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۶
        0 0
        تفاوت بین کنسولگری و سفارت چیست؟ آیا اگر در کشوری سفارت داریم کنسولگری هم داریم که بغل سفارت باشد؟
      • زهرا ساداتی از راوند IR ۱۶:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۶
        18 0
        از دیروز فکرم مشغوله که چطور ممکنه رادارهای سوریه متوجه حملات موشکی نشدن و ?? خیلی شیک و مجلسی موشک نشست تو دل ِ کنسولگری ایران؟؟؟???
    • صبایی RO ۱۱:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۶
      24 1
      کلا همه موشکامون رو برا اسرائیل ساختیم . اینکه چرا استفاده نمیکنیم رو نِعیدونم
    • نعمایی RO ۱۱:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۶
      41 1
      این انتقام برای ما ایرانیها حیثیتیه
      • سیدمازیار هاشمی IR ۱۵:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۶
        0 0
        کفنشون خشک نشده انتقام بگیرید
      • شبکه المیادین IR ۱۶:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۶
        22 0
        اسراییل رسما به خاک ما حمله کرده، چه کسی مسئول این تحقیر ملیه
      • بسم الله IR ۱۶:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۶
        5 0
        حاجی چیزی که عوض داره گله نداره
      • پندار IR ۱۶:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۶
        28 0
        تو مگر ۷ ماهه بدنیا اومدی؟صبر کن واشینگتن را هم
      • هراز IR ۱۶:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۶
        5 0
        دبی، قطر، بحرین. آزاربایجان.دور تا دور کشورمون سفارت داره اسراعیل، ایران هم یکیش بزنه داغون کنه. دقیقا همون کاری که پاکستان با ما کرد. سکوت و مصلحت در این شرایط برای کشور گران تموم میشه.
      • IR ۱۶:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۶
        6 0
        در اقتصاد به جایی رسیده ایم که حفظ وضعیت موجود با همه کاستی هایش برایمان محال شده است ، برگشت به گذشته با توجه به تخریب پلهای پشت سر نشدنی است
      • شفا IR ۱۶:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۶
        0 0
        حالا باز هم این خود تحقیر ها بیایند و در اقتدارمان شک کنند. ساعت یک نیمه شب حافظ منافع آمریکا را از رختخوابش بیرون کشیده ایم و به وزارت خارجه احضار کرده ایم.
      • سرداری IR ۱۶:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۶
        19 0
        !متوجه نشدم مگه آمریکا زده؟!
      • IR ۱۶:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۶
        18 0
        نتانیاهو دنبال عصبانی کردن ایران و کشاندن ایران به جنگ است
      • IR ۱۷:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۶
        19 0
        چیزی از ارزشهامون کم نشده.
      • زیاران IR ۱۷:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۶
        4 0
        سردار سلیمانی شهید کردند . پاکستان حمله کرد . اسرائیل کنسولگری مون زد خیلی داره خطرناک میشه
      • فکری IR ۱۷:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۶
        0 0
        دو سه روز دیگه باید صبر کنی تا روز قدس تموم بشه بعد ببینیم چکار می کنند
      • IR ۱۷:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۶
        18 0
        میخواین بزنید یاالله زودتر
      • IR ۱۷:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۶
        20 0
        شش ماهه بدنیا اومدی؟ هر چیزی و عملی قلق و روش خودش رو داره!
      • دلم کربلایی IR ۱۷:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۶
        4 0
        خواهشا دوباره وعده ای ندهید که نتونید عملیش کنید، اگر نمیخواهید اقدامی انجام بدهید سکوت کنید
      • IR ۱۷:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۶
        29 1
        ضعف از این بیشتر که مرتب هر جایی را میزنه و شما جوابی ندارید...
    • یاوری RO ۱۱:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۶
      36 0
      این چه جوری اینقدر دقیق زده که شیشه های سفارت هم سر جاشه مگه میشه مگه داریم یعنی حتی یک دیپلمات هم آسیب ندیده؟
      • IR ۱۷:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۶
        17 0
        باید دید موشکهای شلیک شده هدایت ماهواره ای است و اگر هست توسط کدام ماهواره ها قابلیت هدایت را دارند .
    • شبان RO ۱۱:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۶
      37 0
      ایران اگر کنسولگری اسرائیل در ترکیه رو نزنه ، یعنی انگار هیچ پاسخی نداده
      • شیون IR ۱۶:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۶
        18 0
        بعد جنگ هشت ساله دفاع مقدس دیگر صحبت جنگ نبود چراحالا اینطور شدیم و داریم خورده خورده به سمت جنگ می رویم این زمان دیگر ان زمان ده شصت نیست
      • IR ۱۶:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۶
        0 0
        کثافت ها احتمالا ابراز نگرانی می کنند ور مورد جلسه شورای امنیت در باره غزه چه غلطی کردند
      • IR ۱۷:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۶
        23 0
        چی زدی ‌؟ آمریکا پیام داده ما در جریان نبودیم مارو نزنید ایران چرا باید پیام بده؟ یه متن ساده رو هم نمیتونی درک کنی دیگه چت نده
    • زیبا کرمعلی RO ۱۱:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۶
      34 0
      جناب سفیرکه فرمودید در زمان ومکان مناسب پاسخ میدیم زمان مناسب همین الانه مکان مناسب هم وسط تل اویوه
      • IR ۱۶:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۶
        19 0
        دوران بزن در رو گذشت چنان دندانهای نتانیاهو را در دهانش خرد می کنیم تا عبرت اربابان باشد یدالله فوق ایدیهم
    • درود RO ۱۱:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۶
      35 0
      وقتی سگ صهیونیستی رو ول کنن اخرش میشه این باید بزنیش
    • دارابی RO ۱۱:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۶
      39 0
      کنسولگری!!!! رو زده ۷ نفر فوت کردن همه نظامی. کجای دنیا کنسولگری و سفارت ساختموناشون چسبیده به همه؟
    • سریر RO ۱۱:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۶
      37 0
      کنسولگری بوده یا ساختمان مجاورش؟ تو کنسولگری دیپلمات نیست؟
      • شبنم IR ۱۶:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۶
        0 0
        کنسولگری هم نبوده در واقع مرکزی فرماندهی بوده
    • RO ۱۱:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۶
      37 0
      در این لحظه: دلار ۶۳۱۰۰ سکه ۴۲۲۰۰
      • شمعون IR ۱۶:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۶
        24 0
        الان به دلیل وضعیت بد اقتصادی اکثریت مردم خطر داخلی بیشتر از اسراییل و آمریکاست آیا مسئولین به فکر مردم و کشور هم هستند ؟
      • IR ۱۶:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۶
        20 0
        کاشکی آقای ابراهیم رئیسی رئیس جمهور می شد تا دلار 5 هزار تومانی را می دیدیم، چه خبر آقای رئیس جمهورر
      • حسینی زاده IR ۱۶:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۶
        19 0
        حالت خوبه عزیزم؟
      • بیدل IR ۱۶:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۶
        5 0
        به نظرت الان کشور در مسیر توسعه و آبادانی و قدرتمند شدن هست؟ کافیه وضع مردم رو با 10 سال پیش مقایسه کنی
      • ولیران دماوند IR ۱۷:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۶
        6 0
        حالا که دیکه سکه دلار رفت به سمت فلک خوب بزن دیگه دور تادور دیمونا را بزن با 70موشک- تلاویو بزن- حیفا بندر ام راش اما خودت بزن نه مقاومت سیلی سنگین بود باید هم وزن بزنی تا مردم را خوشحال کنی
      • IR ۱۷:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۶
        4 0
        کلی نرخ طلا و دلار رفته بالا توی این چند ساعته. صد تا پهباد هم نمیتونن این خسارت رو‌جبران کنن. یا بمب افکن یا موشک سنگین مثل حمله به اچ سه. البته اگه رادار گریز باشن.‌
      • کوچه و بازار IR ۰۶:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۸
        8 0
        کلی نرخ طلا و دلار رفته بالا توی این چند ساعته. صد تا پهباد هم نمیتونن این خسارت رو‌جبران کنن. یا بمب افکن یا موشک سنگین مثل حمله به اچ سه. البته اگه رادار گریز باشن.‌
    • بسم الله RO ۱۱:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۶
      38 0
      حمله به سفارت رسما به معنای حمله به خاک ایرانه، مسئولین منتظر پاسخگویی هستیم
      • IR ۱۶:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۶
        17 0
        بابا انقدر تعارف نکنید ،نیازی به انقدر برنامه ریزی نیست . سریع تر جنگ جهانی رو شروع کنید که کره زمین خیلی بهش نیاز داره .
    • لامردی RO ۱۱:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۶
      31 0
      ساختمان سفارت کاملا سالم است حمله اسراییل به ساختمان مجاور سفارت بوده که محل جلسات بوده و به همبن دلیل است که سفیر هیچ آسیبی ندیده زیرا در است محل سفارت بوده
      • دشت مغان IR ۱۶:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۶
        16 0
        اسراییل ۷۰ سال است در منطقه فعال است و در کشورهای منطقه خصوصا عربی از امکانات جاسوسی فراوانی برخوردار است
    • اسدی RO ۱۱:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۶
      32 0
      مسئولین درگیر مسأله حجاب و 13 بدر هستن.
      • IR ۱۶:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۶
        19 0
        حرف حساب جواب نداره احسنت
    • تندرو RO ۱۱:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۶
      40 0
      غیرت یه سریا کی قراره به جوش بیاد
      • رزان IR ۱۶:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۶
        0 0
        خب بعدش چی میشه به نظرت ؟
      • IR ۱۶:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۶
        0 0
        بیا برو بجنگ اینجوری فایده نداره
      • متخصص مغز IR ۱۶:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۶
        17 0
        خیلی از رسانه های داخلی دارن فقط این جنایت رو محکوم میکنن و شعار انتقام سر میدن ولی یه نکته ای که خیلی ها ازش غافل شدن اینکه در این ترور و تروهای قبلی فرمانده هان ایرانی در سوریه دقیقا چطور اسرائیل از مکان و زمان دقیق حضور این فرمانده هان اطلاع داره !!!
    • نعمایی RO ۱۱:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۶
      38 0
      اسراییل رسما به خاک ما حمله کرده، چه کسی مسئول این تحقیر ملیه
      • آتوسا شیشه گران اصفهان IR ۱۶:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۶
        0 0
        دیگه وقتشه با صدهزار موشک بالستیکتی اتمی بزنیم داغونشون کنیم من خودم داوطلب شدم برم بجنگم البته برخورده ترسیدم کنسلش کردم
    • فریبا م RO ۱۱:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۶
      31 0
      ما این حرکت را بشدت و شدیدا محکوم میکنیم و خیلی اعلام انزجار میکنیم و کار بسیار زشتی بود نباید تکرار بشود
    • نقطه RO ۱۱:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۶
      40 0
      اگر پاسخ اسراییل را ندهید،جری تر خواهد شد.ولی پاسخ چیست؟باید سران رژیم اسراییل ترور شوند.
    • محرم RO ۱۱:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۶
      34 0
      ما هم در ابتدا باید یکی از کنسولگری های اسراییل را با خاک یکسان کنیم.
      • IR ۱۶:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۶
        4 0
        بفرمایید کار سپاه قدس چی هست ؟؟؟
    • محرم RO ۱۱:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۶
      36 0
      ما هم در ابتدا باید یکی از کنسولگری های اسراییل را با خاک یکسان کنیم.
    • کشاورز RO ۱۱:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۶
      30 0
      خدا لعنتشون کنه اسرائیل لعنتی
    • گرز RO ۱۱:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۶
      29 0
      تل آویو رو با خاک یکسان کنید
    • ضمیر RO ۱۱:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۶
      19 0
      حمله به کنسولگری که در مجموعه ساختمان های سفارت جمهوری اسلامی قراردارد به مثابه حمله به خاک جمهوری اسلامی است که منجر به شهادت چندین مقام عالیربته نیز گردیده است و باید به نحو مناسب جواب کوبنده ای به اسرائیل داده شود.
    • صراف زاده RO ۱۱:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۶
      23 0
      چند تا دیپلمات کشته شده ؟ از افراد کشته شده میشود نتیجه گرفت که مرکز فرماندهی را زده
    • ثنا RO ۱۱:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۶
      36 0
      لعنت به اسرائیل و آمریکا و حامیانش
    • قارون RO ۱۱:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۶
      33 0
      کنسولگری برای امور کنسولی هست یا مقر فرماندهی؟! وقتی با دشمنتون در حال جنگید باید میدان نبرد را با امور اداری و خدمات کنسولی شهروندان جدا کنید حاجی
    • غریبی RO ۱۱:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۶
      35 0
      یک نماینده انقلابی گفته بود دشمن منتظر انتقام ماست و ما انتقام نمی گیریم تا منتظر بمونه و حالش گرفته بشه!!!!
    • عالی RO ۱۱:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۶
      30 0
      هر چه سریعتر در پاسخ به این حمله باید یه منطقه از عراق رو موشک باران کنیم
    • هق هق RO ۱۱:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۶
      30 0
      رژیم آپارتایدی به آخر خط رسیده می خواد پای ایران را هم به جنگ باز کنه که بگه از ایران شکست خوردیم نه از یک گروه فسقلی تحت محاصره دو دهه ای.
    • هبر RO ۱۱:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۶
      42 0
      در شبکه خبر اعلام شد که ساختمان مجاور کنسولگری ایران بوده است. میبینید که دقیق و هدفمند حمله کرده‌است.
      • IR ۱۶:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۶
        4 0
        تو شبکه خبر میبینی ؟!!!!!!!!!
      • شرزه IR ۱۶:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۶
        4 0
        برای آنکه در مورد یک رخداد بتوانی تحلیل درستی داشته باشی، باید از سه منظر اطلاع کسب کنی: موافق، مخالف و بی‌طرف.
      • زورابی IR ۱۷:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۶
        4 0
        . اسرائیل دقیق میدونسته جلسه کجاست چه ساعتی است سفیر اونجا نیست.
    • خراباتی RO ۱۱:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۶
      26 0
      سفیر شانس اورد که چند دقیقه قبل از خروج ایشان ساختمان مورد حمله قرار گرفت
    • حسین سلیمانی RO ۱۱:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۶
      18 0
      اگر سربعا پاسخی سخت به این اقدام که باب جدیدی است ندهید منتظر هدف قرار گرفتن مراکز سیاسی اقتصادی ونظامی داخل کشور باید باشید مبادا مانند خیلی از موارد پیشین خود را به ان راه بزنید وفقط سعی در توجیه وکم اهمیت جلوه دادن قضیه بکنید این مورد فرق می کند ومرحله خطرناکی است
    • جابر RO ۱۱:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۶
      41 0
      اسرائیل از هر راهی داره تلاش میکنه که ایران یا لبنان را به جنگ رسمی با خودش بکشه تا بتونه کمک ها و حمایت رسمی و همه جانبه کشورهای حامی خودش را برای ادامه جنگ جلب کنه.
    • RO ۱۱:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۶
      39 0
      تسلیت به خانواده های داغدار
    • جمال قهرودی RO ۱۱:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۶
      32 0
      مگر داعش را نگفتید تمام شده است پس این افراد در سوریه چکار میکردند ؟؟
    • چتر RO ۱۱:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۶
      25 0
      چه. روزی به شهادت رسید ی سردار....الههم الرزقنا ..شهادت مبارک
      • IR ۱۶:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۶
        15 0
        آمییییییییییییین
      • IR ۱۷:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۶
        19 0
        سلام. و درود خداوند برشهدای سوریه.
    • پرویز RO ۱۱:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۶
      30 0
      سفارت هر کشور بمنزله خاک ان کشور است وحمله به سفارت یعنی حمله به خاک ایران
    • زبور RO ۱۲:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۶
      4 0
      منظور سناتور امریکایی استفاده بمب اتم درغزه انحرافی بود. منظورش استفاده ازبمب اتم برعلیه ایران هست.
    • رادان RO ۱۲:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۶
      31 0
      دفاع از خیمه انقلاب اسلامی یعنی حب الوطن یغنی این گه بزنید اسراییل را .تمام
    • ذوالفقاری RO ۱۲:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۶
      30 0
      منتظر انتقام سخت هستیم ولی نه مثل دفعات قبل
      • حسنی پور IR ۱۶:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۶
        4 0
        با لعنت گفتن بخ این اون چیزی گیرت نمیاد ..برو انتقام بگیر اگه راست میگی
      • شام آخر IR ۱۶:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۶
        4 0
        کو جواب سخت ، بزار اول انجام بشه بعد بگو
      • IR ۱۶:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۶
        25 0
        به‌ جا چرت و پرت که باعث تفرقه می‌شود باید فکر جواب به دشمن باشیم
      • جوهرفروش IR ۱۶:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۶
        26 0
        شما فعلا مرد باشید پاسخ سخت بدید تا بعدش
    • داریوش کبیر RO ۱۲:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۶
      19 0
      وقتی به ترور مهمترین سردار ایرانی شهید سلیمانی اینطور واکنش نشون داده شد عجیب نیست که اسرائیل هرکاری دلش بخواد داره میکنه. یا بجنگین یا کلا صلح کنید چون هر روز خبر کشته شدن نیروهای ایرانی و حزب الله باعث ناراحتی ما شده.
    • دیار RO ۱۲:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۶
      27 0
      بخدا هیتلر حق داشت این قوم وحشی را می کست اگر چه اینها گرگتر از این حرفها هستند
    • سرداری RO ۱۲:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۶
      28 0
      اسرائیل با دم شیر و پلنگ ایران کار اسراییل تا ۲۴ ساعت تمام میشه
    • بذری RO ۱۲:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۶
      26 0
      سفارت اسرائیل در جمهوری باکو را بزنید
      • IR ۱۶:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۶
        26 0
        خیلی مردی پاشو برو غزه
    • لاک RO ۱۲:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۶
      5 0
      روسیه گرا میده به اسرائیل
    • ارامکو RO ۱۲:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۶
      4 0
      یه جور زدن که ساختمون سفارت آخ نگفته . سفیر هم زنده مونده . کنسولگری رو زده
    • تورک RO ۱۲:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۶
      31 0
      نفرین بر اسرائیل جنایتکار مرگ بر جرثومه فساد اسرائیل خونریز
    • RO ۱۲:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۶
      33 0
      مستشاری بس نیست ؟ بسه دیگه مستشاری
    • نامی RO ۱۲:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۶
      26 0
      تل اویو و حیفا را موشکباران کنین اسراییل خیلی وقته پررو شده اگر ایران جواب حمله به کنسول گری رو نده اسراییل پرروتر میشه
      • IR ۱۶:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۶
        0 0
        ترور؟؟؟ به یک مقر نظامی حمله شده و همه کشته شده ها نظامی بوده اند. این محل را می توان کنسولگری نامید؟؟؟
    • محمدی RO ۱۲:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۶
      25 0
      این همه افراد نظامی در داخل کنسولگری چکار می کردند؟ کنسولگری یا پایگاه نظامی؟!
    • مردار RO ۱۲:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۶
      33 0
      حمله به کنسولگری ایران در دمشق به معنی حمله به ایرانه
    • کابل RO ۱۲:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۶
      29 0
      کاش تعطیل عمومی اعلام می کردند!!!!!!!!!!!!!!
    • کاوه RO ۱۲:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۶
      5 0
      هر چه فریاد دارید بر سر پوتین بکشید
    • گردان RO ۱۲:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۶
      5 0
      حالا مسعول سیاست خارجی اتحادیه اروپا ایران رو به خویشتنداری دعوت میکنه یعنی اسراییل هر چه قدر میزنه صداتو درنیا
    • ضمیر RO ۱۲:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۶
      29 0
      پس این زمان و مکان مناسب برای انتقام کِی وقتش میرسه ؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    • صابری RO ۱۲:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۶
      26 0
      هر چی هواپیمای اسراییل از خاورمیانه رد میشه بزنین
    • قربت RO ۱۲:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۶
      25 0
      بازم ؛ در زمان و مکان مناسب پاسخ میدهیم؟
      • IR ۱۷:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۶
        4 0
        احسنت ، کاملأ موافقم!! صهیونیست ها خیلی دقیق و هوشمندانه عمل میکنن و صداشون هم در نمیاد ولی ایران فقط شیپور حمله میزنه ولی خبری از خود حمله نیست!!
    • قامتی RO ۱۲:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۶
      21 0
      الان که صهیونیستها از خطوط قرمز رد شدن ما هم در زدن تمام اهداف اسراییل در دنیا هیچ محدودیتی در نظر نگیریم
    • فرید RO ۱۲:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۶
      27 0
      از نظر امنیتی رئیس و معاون نباید همزمان یه جا باشن . اونم کجا ؟ سوریه
    • غم دوران RO ۱۲:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۶
      27 0
      انتقام انتقام از سگ های صهیونیزم مرگ بر اسرائیل
    • عیاض RO ۱۲:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۶
      30 0
      انتقام انتقام از سگ های صهیونیزم شعار نه عمل.بکوبینشون.لهشون کنین .
    • هراتی RO ۱۲:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۶
      31 0
      این پرروییهای امریکا و اسراییل نتیجه عمل نکردن و شعار دادنه.میتونم به جرات بگم اکثر مردم ایران خیلی ناراحتن بابت این اتفاق، خیلی خیلی ناراحتن
    • خیزران RO ۱۲:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۶
      17 0
      اینها دست و پا زدن های آخره این رژیم منحوس صهیونیستی است، به هر جنایتی دست میزنند تا خودشان را حفظ بکنند ولی دست خدا از همه بالاتر است، ما ملت امام حسین این جنایت را فراموش نخواهیم کرد. انشالله به اراده ی خدا و امام زمان بزودی این سگ نجس را از منطقه بیرون میکنیم.
    • حامد RO ۱۲:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۶
      30 0
      مرگ برگ آمریکا...فیتیله پیچشون کنین
    • RO ۱۲:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۶
      25 0
      حیف مرزها بستن نمیشه رفت
    • حسینی RO ۱۲:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۶
      31 0
      از موشکهای نقطه زن و هایپر سونیک استفاده کنین
    • پ RO ۱۲:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۶
      29 0
      در انتقام ایران حداقل ۱۰۰ اسرائیلی در داخل خود اسرائیل هدف ایران یا مراکزی مثل وزارت دفاع و یا پادگان های پرسرباز خواهد بود هلاک خواهند شد
    • زامهران RO ۱۲:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۶
      31 0
      فرمانده ارشد سپاه در سفارت چه میکرده الان عکس العمل ایران چه خواهد بود؟
    • زیاد RO ۱۲:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۶
      17 0
      حضرت امام خمینی (ره) قشنگ فرمودند این دولت‌ها بیدار بشوند و با این ماده سرطانی که خطرش برای همه منطقه و برای اسلام است، قیام کنند و با حرف و صحبت و شوخی و مزاح مسایل را نگذرانند
    • رشتی RO ۱۲:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۶
      25 0
      اونجا سفارت بوده یا اتاق جنگ چرا اینهمه نظامی یکجا جمع شده بودند سفارت الان با این هزینه ای که اسرائیل به ما وارد کرده باید چه کرد؟ هر سال میگیم دریغ از پارسال فردا قیمت دلار را ببینید
    • دیار RO ۱۲:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۶
      31 0
      دیگه نمیشه صبر کرد.اسراییل زیادی پررو شده.
    • واوان RO ۱۲:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۶
      40 0
      روسیه شریک جرم است چرا سامانه های دفاع هوایی که به سوریه داده کار نکرده اون سامانه اس 300 و اس 400 کلا به چه دردی میخوره هر جا به نفعش هست از نیروهای ایرانی استفاده میکنه و جاهایی که باید جبران کنه اصلا اثری ازش نیست
    • شمسی RO ۱۲:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۶
      20 0
      موشکهای دومرحله ای و سوپر سونیک میتونه گنبد اهنین رو سوراخ کنه
    • دوربین RO ۱۲:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۶
      38 0
      من بی قرارم یه کاری بکنید
      • IR ۱۹:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۶
        6 0
        بی قراری برو غزه برو عراق برو سوریه برو پارک آب و آتش
    • شبکه RO ۱۲:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۶
      28 0
      من میدونستم ایینطوری میشه
    • تبریز 77 RO ۱۲:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۶
      33 0
      اسرائیل از دو قطبی شدن ایران سوءاستفاده کرده است تا جامعه اتحاد نداشته باشد همین آش و کاسه ادامه دارد.
    • احمد RO ۱۲:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۶
      32 0
      سفاکان عالم با بغض همیشگی‌شان از فاتح خیبر در روز شهادت آقا امیرالمومنین (ع) این عمل مذبوحانه را انجام دادند و سربازان مولا حیدر کرار می بایست در اسرع وقت شرایط و زمان مناسب را فراهم نموده تا در کوتاه ترین زمان ممکن، جوابی خیبر گونه به ظالمین زمان داده شود. یاعلی
    • مردار RO ۱۲:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۶
      29 0
      پیشنهاد میکنم، بصورت نقطه زن، کلیه سفارت‌ها و دفاتر امور خارجه رژیم صهیونیستی را در اقصی نقاط منطقه با خاک یکسان کنید‌.
    • کویر RO ۱۲:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۶
      27 0
      شهادت نصیب هرکسی نمی شود این سرداران واقعالیاقت آن راداشتند همزمان باشهادت علی امیرالمونین مولامتقیان درچنین توسط توسط این اسرائیل بی خاصیت بشهادت رسیدند واماماملت ایران فقط میتوانیم شعار بدهیم فکرمیکنم وقت آن رسیده که دولت جمهوی اسلامی اعلام ثبت نام ازملت شریف ونجیب ایران جهت حمله همه جانیه به اسرا
    • مامور RO ۱۲:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۶
      29 0
      فکر کنم تا اطلاع ثانوی باید در سفارتخونه مون هم ببندیم و فعلا مستشاری انجام ندیم
    • خندان RO ۱۲:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۶
      37 0
      تا کی باید کشته بدیم . کشته بدون انتقام
      • IR ۱۶:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۶
        24 0
        ما انتقام نمی خواهیم. ما فقط می خواهیم یک کشور عادی باشیم معمولی معمولی همین.
    • حسنی پور RO ۱۲:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۶
      29 0
      توره حضرت عباس انتقام بگیرید
    • جهرمی RO ۱۲:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۶
      43 0
      آخه اگه ما انتقام بگیریم اونا هم میخوان انتقام بگیرن
    • حلمدی RO ۱۲:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۶
      60 0
      چه سیزده نحسی بود رضا داوود نژاد هم در گذشت. اینم از سفارت ایران در دمشق
    • ضیا RO ۱۲:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۶
      17 0
      من کاری به چیزی ندارم ولی خداییش اینهایی که از اسراییل دفاع میکنند و این حرکت که به کنسولگری یک کشور حمله می کند چطور توجیه میکنند دیگر چه قانون بین المللی مانده این جلادان زیر پا بگذارند؟زن و کودک تجاوز آدم ربایی هرچی یک تروریست انجام میدهد این با امکانات دولتی انجام میدهد
    • پاوه RO ۱۲:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۶
      16 0
      دخترم میگه پس کی ایران میخاد یه خودی نشون بده
    • سارا مردانی RO ۱۲:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۶
      13 0
      یک نظر علمی : طبق اصل عدم قطعیت هایزنبرگ نمیشه هم مکان و هم زمان رو دقیق مشخص کرد. بخاطر همین ما تا حالا مکان و زمان رو نتونستیم معلوم کنیم
    • سوت RO ۱۲:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۶
      22 0
      در قبال شهدای قبلی جواب ندادید این گستاخ تر شد
    • تتلو RO ۱۲:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۶
      16 0
      اگر یک تار مو از یک ایرانی کم شود ؛ تمام کرک و پشم شما را به باد میدهیم
    • ایران RO ۱۲:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۶
      21 0
      ستون پنجم ، کسانی هستند در مواقع بحران ،از وضع موجود به بهترین وجه ممکن استفاده می برند یعنی اقدام به افزایش قیمت‌ها، ارز،طلا،ماشین می کنند ،بهتر است با قاطعیت اول سر این عده را له کرد وسپس به جنایت اسرائیل پرداخت ،ضربه دشمن داخلی باعث می شود دشمن خارجی با برنامه رگ حیاتی کشور که اقتصاد است را نشانه
    • آگاه RO ۱۲:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۶
      19 0
      آقا حکم به ساخت بمب اتم بدهند. این بیشرف ها می خواهند بمب های اتم رو روی مردم بیگناه غزه استفاده کنند چه بسا راحت شهرهای ایران رو هم بزنند... بهترین پاسخ ساخت بمب اتم است. اگر هم ساخته ایم که بهترین زمان برای استفاده است.
    • آران RO ۱۲:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۶
      19 0
      وقتی سگ صهیونیستی رو ول کنن اخرش میشه این باید بزنی توسرش ببندیش.
    • آزیتا RO ۱۲:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۶
      0 0
      اگرواقعا اینکه مامنفعلانه نگاه کنیم اسرائیل اهداف استراتژیک مارادرلبنان وسوریه براحتی بزندواقعاجای سئوال دارد؟
    • تیتر RO ۱۲:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۶
      27 0
      درسته که تورم مون بالاست ولی اقتدار داریم
    • ثیهاد RO ۱۲:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۶
      14 0
      سوریه تحت تصرف بشار اسد هم محکوم نکرده این حمله رو !!!!!!
    • کارشناس میز آذربایجان RO ۱۲:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۶
      14 0
      سلام با عرض تسلیت به هموطنان عزیزم به خواست خدا از مسئولین انتقام سختی که صدایش به گوش همه ظالمان برسد را میخواهیم ما مردم ایران پشت این انتقام هستیم انتقام سخت سختر از موشکهای نقطه زن دوستت دارم ایران من
    • صبری RO ۱۲:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۶
      19 0
      عربستان و کویت و بحرین و سوریه و چین و حوثی ها و لبنان و مالزی و اندونزی و ونزوئلا و کره شمالی و عراق و طالبان و ترکیه و .......محکوم نکردن حمله رو
    • صیادی RO ۱۲:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۶
      19 0
      مگه قرار نبود اگه یه دونه میزنن ۱۰ تا بخورن ؟ پس کو ؟
    • فرانک RO ۱۲:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۶
      25 0
      کنسولگری؟؟؟؟؟؟مگه نباید سفیر توش میبوده چرا انگار پایگاه بسیج زده؟؟؟؟؟؟عجب
    • قرایی RO ۱۳:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۶
      0 0
      چرا نوشتید کنسسسسسولگری پایگاه مستشاران بوده واقعا شما فکر کردید اسراییل متوجه نیست کنسولگری زدن یعنی چی پایگاه بوده و هیچ عواقبی در سازمان ملل نخواهد داشت
    • قلی زاده RO ۱۳:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۶
      20 0
      تاکنون کشورهای عمان قطر پاکستان افغانستان این حمله را محکوم کرده اند
    • علی کراد RO ۱۳:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۶
      16 0
      رژیم فاسد صهیونیستی با این حملات فقط ضعف زبونی و رو به زوال بودن خودش را پیش چشم جهانیان بیش از پیش آشکر میکند این شرارت ها از سر استیصال است
    • عسکری RO ۱۳:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۶
      36 0
      باید سریعا نیویورک، پاریس، تل آویو و لندن رو با خاک یکسان کنیم.
    • عباسی RO ۱۳:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۶
      19 0
      شما رو به امام حسین یه کاری بکنین. جیگرمون داره آتیش میگیره از این همه "خویشتنداری" !! بخدا اگه میتونستم با سنگ هم که شده به دیوار سفارت اینا میزدم تا بفهمن این کشور بزرگتر داره. خدا شاهده داغ سردار سلیمانی هنوز داره سینه منو میسوزونه. دریغ از یه جو اراده.
    • هارمش RO ۱۳:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۶
      0 0
      اقلا یه ناو هواپیمابر امریکایی چند تا ناو اش را غرق کنید بلکه کمی ارام بشویم اینکه نشد وضع دست رو دست گذاشته اید اسراییل هر غلطی دلش میخواهد میکند
    • خسرو نقیبی RO ۱۳:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۶
      0 0
      آقای سردار سلامی سلام علیکم آیا وقت ان نرسیده شما اقدام کنید و سپاه قدس و حزب‌الله و حشدالشعبی و فاطمیون دستجمعی وارد غزه بشویم و با اسراییل رو در رو بشویم و کارش را یکسره کنیم.
    • خاموش RO ۱۳:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۶
      0 0
      بهترین کار برای اینکه خون از دماغ کسی نیفته یه چند نفر اسراییلی از درون خود اسرایل رو بهش پول مکف بهشون بدن تا انتحاری نتانیاهو و چند تا از ارشدهای نظامی اسرایل رو بکشند .بعد هم مثل خودشون گردن نگیریم
    • خردمند RO ۱۳:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۶
      12 0
      نتنیاهو باید زنده بماند تا با حماقت هایش اسرائیل از بین برود
    • حسنی پور RO ۱۳:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۶
      18 0
      برای انتقام چند کشتی اسراییلی را غرق کنید
    • جاسم RO ۱۳:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۶
      33 0
      در پاسخ به حمله به سفارت و خاکمان ،انتقام سخت باید از اسراییل بگیریم. با موشک هایمان خیلی فوری. مطالبه عمومی است.
    • پایتخت RO ۱۳:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۶
      28 0
      منتظر بودیم امروز حیفا و تل آویو با خاک یکسان شود .چی شد !!!؟
      • ساسی IR ۱۶:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۶
        4 0
        پدافند هوایی هم که مثل همیشه تعطیله
    • بادرود RO ۱۳:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۶
      40 0
      اسراییل یه پایگاه نظامی امریکاست نه خاکی داشته نه کشوری الان هم به پشتوانه آمریکا داره غلط اضافه می‌کنه یه روز باید از بین بره حالا یا امروز یا فردا
    • شهرابی IR ۱۶:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۶
      3 0
      برخی تعجب می کنند که اسرائیل چگونه می تواند نظامیان ایران را براحتی ترور کند و ما نمی توانیم . تعجب ندارد . اگر نظامیان اسرائیلی هم در لبنان سوریه و عراق حضور داشتند ما نیز به سادگی آنها نابود می نمودیم . تنها چیزی که می تواند به این وضعیت پایان دهد آتش بس در غزه است .
    • شهروز IR ۱۶:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۶
      19 0
      مرگ بر اردوغان داعشی
    • آزیتا نجار IR ۱۶:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۶
      17 0
      تا دیروز با صدای بلند اردوغان ادعای دمکراسی می کردند حالا که بدجور شکست خورده دیواری کوتاهتر از کوردها پیدا نکرده ، ذات اردوغان همیشه این بوده
    • شربت دار IR ۱۶:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۶
      27 0
      اینکه گفته می شود پول نفت باید خرج توسعه ملی می شود به چه معنا است ؟
    • شراره دین محمدی IR ۱۶:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۶
      5 0
      چرا نسبت به نظریه افرادی که اعلام می کنند که ایران می خواهد عکس العمل شدیدی نسبت به جنایات نشان دهد که حتی ممکن است به درگیری مستقیم با اسرائیل و حامیان او انجام گیرد باید هوشیارانه برخورد شود اما نسبت به این نظریه که اوضاع اقتصادی ایران بعد از انتخابات مجلس بدتر و با آمدن ترامپ بدتر می‌شود
    • شرنگ IR ۱۶:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۶
      5 0
      بعد از تصرف بلندی های جولان علیرغم حملات بی شمار اسراییل از آن زمان، حافظ اسد و بعد هم بشار اسد، هیچگاه به حملات اسراییل پاسخ ندادند. همچنین چندین و چند سال هست که اسراییل هر موقع اراده کرده در قلب ایران (تهران - نطنز- دماوند- خرم آباد- کرمانشاه- اصفهان و ....) با بمب گذاری- ترور دانشمندان خصوصاً
    • شب زنده دار IR ۱۶:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۶
      0 0
      روکش آسفالت اکثر خیابان‌ها و مخصوصا بزرگراه‌های شهر تهران بشدت آسیب دیده و باید همچون سال‌های گذشته مرمت و تعمیر و بازسازی گردند متاسفانه زاکانی همچنانکه از روز اول ، انتطار میرفت ، نه تخصص و تجربه حداقلی این مسولیت بزرگ را داشته و دارد
    • شیرین معصومی IR ۱۶:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۶
      20 0
      چقدرخوب بود ماهم مثل همه کشورهای دنیا یک زندگی عادی داشتیم ترخدا تنش بسه جنگ برای هیچ کشور خوب نیست وهیچ کشوری درهیچ جنگی پیروزنشده تراخدابه داشته هایمان رحم کنید
    • سرزمین شمالی IR ۱۶:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۶
      0 0
      درود بر جناب کیم جونگ اون که در این گیر و دار با شلیک موشک بالستیک کره شمالی به سمت دریای شرق تسکینی برای خاطر ما شد.
    • شهر پرند IR ۱۷:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۶
      0 0
      اسرائیل این غده سرطانی با حماقت هاش داره خودش بدست خودش نفله میشه و زحمت بقیه رو کمتر میکنه. هرکی خیلی هول میزنه و عجله داره ، کاری نداره بره تو سوریه و لبنان دهن صهیونیست ها رو اسفالت کنه.
    • یک مادر IR ۱۷:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۶
      0 0
      مشکل چیه؟ مگه امریکا ، فرانسه ، آلمان و کل اروپا هرکدام بارها ده ها طرح برای جنگ اوکراین علیه روسیه عرضه نکردن؟ مشکلیه؟ ایران هم درکنار گروههای مقاومت از چندکشور طرح و نظر داده. خیلی از طرح ها درمراحل کاری باهم ترکیب میشن. اخرش بازاین حماسه که با تجربه 85 ساله اش خودش انتخاب میکنه چه اقداماتی بدردش
    • یک مادر IR ۱۷:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۶
      4 0
      چه اقداماتی بدردش میخوره تا اجرایی کنه. حماس رو دست کم نگیرید که 8 دهه است بغل گوش صهیونیست ها رشد کرده درخت قطوری شده!
    • IR ۱۷:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۶
      4 0
      دیروز حماس بیانیه ای در محکومیت شهادت زاهدی توسط اسرائیل صادر کرد و به صراحت از نقش شهید در طوفان الاقصی تجلیل کرد.
    • یمین IR ۱۷:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۶
      18 0
      حماس در کانال رسمی خود بیانیه تسلیت و تجلیل از شهید زاهدی را منتشر کرده است. حماس (قسام) در این بیانیه شهید زاهدی را «فرمانده کبیر» و «شهید راه قدس» خوانده و «نقش عظیم» شهید زاهدی در «ایجاد جبههٔ مقاومت علیه اشغالگران صهیونیست در سالیان طولانی» ستوده و از «نقش برجستهٔ او در نبرد طوفان الاقصی» تمجید
    • باقرخان IR ۱۷:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۶
      5 0
      جک قرن...به آمریکا پیام داده چرا زدین؟....خوب خود آمریکا می زنه مگر بجز اینه
    • IR ۱۷:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۶
      30 0
      اسرائیل داره غرق میشه وایه همین داره ب همه چی چنگ میندازه ایران نباید گول بخوره #حمایت از مقاومت
      • سردار بوکان IR ۰۶:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۸
        13 0
        اسراییل تا آمریکا و انگلیس و اتحادیه لروپا هست غرق نمیشه.
    • IR ۱۷:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۶
      5 0
      مگه موشک هایپرسونیک ندارین سی چهل تا بزنین بندرایلات رو پودرکنین
    • زورو IR ۱۷:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۶
      5 0
      خلیج فارس و تنگه هرمز رو روی کشتی هایی که سوخت و مواد غذایی و کالا برای صهیونیست ها می برند واز طریق جاده ترانزیت امارات و عربستان تا قطع جنگ غزه بسته بشه. اونوقت هم امریکا هم اسرائیل حساب کارمیاد دستشون !
    • ایزدی خواه IR ۰۶:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۸
      10 0
      من نمیفهمم چرا برخی فک میکنن فقط ما موشک داریم - بخدا انها هم دارند اگر ما بخواهیم انها را بزنیم انها هم شهر های ما را بلدند بزنند. در جنگ هم حلوا قسمت نمیکنند. آیا امادگی زدن تهران را دارید ؟؟
    • زورق IR ۰۶:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۸
      9 0
      کافیست دیگر انتقام سخت نگیرید
    • ابهری IR ۰۶:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۸
      11 0
      عجله نکنید دیر یا زود اسرائیل از نقشه جهان محو خواهد شد
    • شاندیز IR ۰۶:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۸
      9 0
      به جای پیام مهم ؟؟؟؟به آمریکایی‌ها ، حداقل سفارت رژیم اشغالکر در باکو را موشک باران کنید ،دلایل موجه هم داریم :اقدامات خرابکارانه و تروریستی علیه ایران از طریق باکو .بجز سفارت در آنجا پایکاه هم دارند آنجا را هم باید بزنیم
    • ولایت تهران IR ۰۶:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۸
      11 0
      خدا رو شکر رهبری فرمودند که اسرائیل را پشیمان می کنیم ، همه دنیا می‌دانند تنبیه دردناک صهیونیست‌ها قطعی و حتمیه .....
    • آستارا IR ۰۶:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۸
      10 0
      در زمانی که همه تحلیل و تفسیر و نتیجه میگیرن که نباید به اسرائیل پاسخ بدهیم اتفاقا ً همان زمان باید پاسخ کوبنده به دشمن داد چون دشمن هم با این تحلیل که ایران در موقعیتی نیست که پاسخ دهد تصمیم به این خباثت گرفته
    • استقلالی IR ۰۶:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۸
      9 0
      یه اماری بگیر ببین مردم واقعا چنین چیزی میخوان یا نه؟؟؟!!!!!
    • مدینه فاضله IR ۰۶:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۸
      11 0
      هر‏گاه آنان جنگ‌افروزی کنند، آتش جنگ‌شان را خاموش نماید: «کُلَّما أَوْقَدُوا نارًا لِلْحَرْبِ أَطْفَأَهَا اللّهُ» (مائده،64) ازدولت ایران خواهش میکنم نافرمانی خدا رانکنید وجواب ظالمان رابدهید شاید ما۲۰ درصد آدم ناراضی در کشور داشته باشیم ماپای همه چی وای میسیم جنگ ها دیگه مثل قدیم طولانی نمیشوند مام
    • انارشوشا IR ۰۶:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۸
      9 0
      یهودیان اسرائیلی بازوی راست آمریکائیان هستند و بازی کی بود کی بود من نبودم سناریوی منسوخ شده یهودیان جنایتکار است ، لذا پر واضح استکه آمریکا و اسرائیل سروته یک کرباسه نخ نما هستند ، الا ایحال ما انتقام این جنایات را از یهودیان با شدت بسیار بالاتر میگیریم و یهودیان را به فلان می اندازیم .
    • چگینی IR ۰۶:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۸
      10 0
      سلام با محکوم کردن حمله به سفارت ایران توسط امارات وعربستان و مصرو بحرین؛ ممکنه رژیم صهیونیستی هم این حمله رو محکوم کنه!!!!!
    • ریاحی از راور کرمان IR ۰۶:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۸
      11 0
      شما رو به ارواح طیبه شهدا یک فکری برای حفاظت اطلاعات نظامی بکنید . نفوذی دارید . در سطح بالا نفوذی دارید . به روح سالار شهیدان قسم زشت است که این جرثومه های پلید از جزییات رفت و آمد و جلسات سرداران رده بالای سپاه باخبرند.
      • زارعین از شهر ری IR ۱۱:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۸
        9 0
        داغی بردل ماست که با آتش زدن اسرائیل ودود وخاکستر شدنش آرام نمی شود
      • سروناز خدابخشیان IR ۱۲:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۸
        6 0
        ممنون اما تکمیلش اینه داغی بر دل ماست که "حتی " با آتش زدن اسراییل ودود وخاکستر شدنش ارام نمی شود مگر با ظهور حضرت قائم
    • آتش بیار IR ۰۶:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۸
      11 0
      سازمان ملل و قوانین بین‌المللی فقط برای معدودی از ملل کار می‌کند. برای ملل مقابل آمریکا قانون جنگل حکم می‌کند.
    • زهرا صدرالسادات از قشم IR ۰۷:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۸
      7 0
      حتی اگه نمیخواید هیچ رقمه مستقیم جواب این سگ هار رو بدید حداقل غنی سازی 90 درصد رو اجرا کنید و مشخص کنید این در پاسخ به تهدیدات علنی این وحشیها و حتی تهدید ایران به حمله اتمی توسط نتانیاهو در سازمان ملل و حمله به کنسولگری ایران انجام شده. اونوقت امریکا خودش با اسرائیل یه صحبت اساسی میکنه.
    • بامداد IR ۰۷:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۸
      11 0
      آخرش چی میشه خدا؟
      • سمیرم IR ۱۱:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۸
        12 0
        کفتار های بچه کش به شیر از پشت حمله کرده اند و باید صاحب و اربابش و کفتار تنبیه شوند.والسلام
      • طوفان IR ۱۱:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۸
        14 0
        آخرش دیدنیه.
      • منان IR ۱۱:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۸
        9 0
        آخرش اینکه طوفان الاحرار در راه است.تمام
    • سردسیر IR ۱۱:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۸
      11 0
      تا کی شعار بسه خسته شدیم از صبر ایوب و صبر استراتژیک صبر راهبردی....بزنید خلاص کنید هرجا هرمطلبی خوندیم داریم تحقیر می شویم از طرف سعودی ها و اماراتی ها .....بس دیگه
      • خون قرمز IR ۱۱:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۸
        11 0
        انتظار بهترین است عبادته
      • IR ۱۱:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۸
        17 0
        یک هراسی به این وحوش کودک کش منتقل کنیم که بیدمجنون ازمثل بیفتد
    • جرسومه IR ۱۱:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۸
      10 0
      انتظار مقابله به مثل برای صهیونیست‌ها کشنده است و نباید در پاسخ به آنها عجله کنیم . باید دهها ژنرال آنها را به جهنم بفرستیم و ضربه ای پشیمان کننده به آنها بزنیم کشتی های جنگی اش را غرق کنیم و فرودگاههایش را از کار بیاندازیم
    • گدازه IR ۱۱:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۸
      14 0
      جنگنده های اسرائیلی از مبدا اسرائیل به سفارت ایران که خاک ایران محسوب میشود حمله کردند . پس بدیهی است که مبدا حمله یعنی اسرائیل بایستی اماج حمله تلافی جویانه که حق مسلم ماست قرار گیرد. در ضمن الان فصل , فصل شخم زدن است و دیگر درنگ جایز نیست. بایستی برای همیشه نقشه جغرافیا را تصحیح کرده و اون کشور زی
    • نخبه IR ۱۲:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۸
      4 0
      یکی از جملاتی که به پیامبر اکرم(ص) تحت عنوان حدیث نسبت داده شده است، جمله‌ی «حُبّ الوطن مِن الإیمان» است؛ یعنی«دوست داشتن وطن، از نشانه‌های ایمان است». این سخن در کتاب‌های حدیثی دسته اول و مورد اعتماد شیعه و اهل سنت نقل نشده است. ولی در برخی از کتاب‌ها بدون ذکر سند آمده است.
      • جعفر سبحانی قم IR ۱۵:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۸
        3 10
        نخبه جان سلام. این دسته از آیات تعلق طبیعى انسان را به وطن خود بیان نموده و محرومیت از بهره‏مندى از وطن را ریاضت سخت معرفى فرموده است.بر اساس این آیه؛ علاقه به وطن، یک حقّ فطرى و طبیعى است و سلب این حقّ، تجاوز و ظلم آشکار است.تاکید براین روایات واجب است برای دفاع از وطن.
      • نمازى شاهرودى قم IR ۱۵:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۸
        7 0
        «حب الوطن» یک مفهوم حقیقی است که دین اسلام آن را تأیید می‌کند، اما وطن پرستى، یعنى اصالت دادن به آب و خاک و ملیت و گزافه‌گویى براى بزرگ‌نمایى یک ملت چون روح خودستایى را می‏آفریند و مقابله با دیگر ملت‏ها را توجیه می‏کند، از نظر عقل ناپسند است و خلاف فطرت انسانى است.ولی در برابراسراییل توجیه دارد.
      • سیدباقر مرعشی نجفی IR ۱۵:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۸
        10 0
        تشکر از آقای معروفی با متن خوب و زیبایی تیتر . امروز این تیتر در حوزه علمیه باعث تولید ضرایب مخالف و موافق شد. بحشثی که تنوره آن داغ شد و موجبات فکر کردن دقیق طلاب حوزه را در پی داشت.این بحث تا الان هم ادامه دارد . ما موافق حب الوطن من الایمان هستیم. این موارد دامنه خوب بحث و جدل را زیبا میکند.تشکر
      • جعفر محمودی حوزه IR ۱۵:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۸
        10 0
        باید گفت: تلازمی عقلی میان حب وطن و ایمان وجود ندارد؛ یعنی این‌گونه نیست که هر کسی وطن -به معنای مادی آن (زادگاه و سرزمین آباء و اجدادی)- خویش را دوست دارد، پس حتماً دارای ایمان به خداوند است؛ دفاع از سفارت ایران که شهید داده به جهت حوادث و یا مصالحی که در زمان و مکان رخ می‌دهد، ارزش پیدا می‌کند.
      • محمد جواد ارفعی IR ۱۵:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۸
        4 0
        شیخ بهایی(ره) را درباره این جمله بپذیریم و وطن را، آخرت بدانیم؛ یعنی معنای والای معنوی وطن؛ در این صورت نیز، دوستی آخرت به عنوان یک وطن‌ حقیقی از نشانه‌های ایمان خواهد بود؛ و میان حب وطن و ایمان رابطه ملازمه وجود دارد؛ چون کسی که ایمان به آخرت دارد، آن را دوست خواهد داشت و تا ایمان به چیزی نباشد،
      • محمد جواد ارفعی IR ۱۵:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۸
        8 0
        بر فرض پذيرش دروغی بودن عبارت يادشده و وجود نداشتن راهی برای حل مشکل معنای عبارت مزبور، جواز حب وطن که از طريق آيات و روايات نتيجه گرفته شده، مورد پذيرش دانشمندان شيعه و اهل تسنن قرار گرفته است. از سويی، دانشمندان شيعه با استناد به عبارت مزبور، مواردی همچون جواز دوست داشتن وطن و... را نتيجه گرفته‌ان
      • هادی صدر نجفی IR ۱۵:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۸
        7 0
        الحمد لله والصلاة والسلام على رسول الله وعلى آله وصحبه أما بعد:فحديث: "حب الوطن من الإيمان". حديث مكذوب موضوع لا يصح عن رسول الله صلى الله عليه وسلم. قال الصغاني : موضوع. وقال الألباني: موضوع، كما في ضعيف الجامع والسلسلة الضعيفة.والله أعلم.
      • مرصاد عثمان زهی IR ۱۶:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۸
        0 6
        آیا حدیث «حب الوطن من الإیمان»، حدیث صحیحی است، و نیز بفرمایید محبت وطن جایز است یا خیر؟خیر؛ جمله «حب الوطن من الإیمان»، حدیث نیست، بلکه موضوع و کذب است، و یا اینکه همینطور بر سر زبانها مشهور است، اما دوست داشتن وطن طبیعی و فطری است، مدرسه دینی اصحاب الصفه زاهدان اهل سنت و جماعت
      • جعفرسبحانی قم IR ۱۶:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۸
        0 5
        این موضوع به ظاهر داره ابعاد خوبی پیدا نمی کنه . چون حوزه علیمه اهل تسنن زاهدان هم وارد عمل شده و باید جلوی این موضوع گرفته بشه وگرنه اختلاف بین حوزه ها پیش میاد یاعلی
    • حسین ف IR ۲۲:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۸
      3 0
      وای اگر حکم جهاد از سوی رهبر برسد عمر نحس تو و مثل تو به آخر برسد «ما بر آن عهد که بستیم بر آنیم هنوز» عهد خود را نشکستیم بر آنیم هنوز... اللهم عجل لولیک الفرج اللهم العن القوم الظالمین باتشکر از جناب معروفی عزیز و خبرگزاری مهر