۱۵ فروردین ۱۴۰۳، ۱۴:۱۰

از ابتدای اجرای طرح امدادسلامت نوروزی؛

۹۵ هزار امدادخواهی از اورژانس ۱۱۵ اصفهان به ثبت رسید

۹۵ هزار امدادخواهی از اورژانس ۱۱۵ اصفهان به ثبت رسید

اصفهان - سرپرست اورژانس استان اصفهان از برقراری بیش از ۹۵ هزار تماس امدادخواهی با اورژانس و انجام بیش از ۱۵ هزار مأموریت در استان اصفهان در طرح امداد سلامت نوروزی امسال خبر داد.

محسن زمانی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در طرح امدادسلامت نوروزی امسال، از ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ تا پایان ۱۴ فروردین ۱۴۰۳، کارشناسان اورژانس پیش‌بیمارستانی استان به ۱۵ هزار و ۷۵۶ مأموریت امدادرسانی اعزام شدند که از مجموع آنها ۱۱ هزار و ۷۳۱ مورد مربوط به حوادث غیرترافیکی و ۴ هزار و ۲۵ مورد حوادث ترافیکی بود.

وی تصریح کرد: از ۲۵ اسفند سال ۱۴۰۲ تا ۱۴ فروردین سال جاری ۹۵ هزار و ۷۱۹ تماس امدادخواهی با شماره ۱۱۵ استان برقرار شد.

سرپرست اورژانس استان اصفهان در مورد امدادرسانی واحد امدادی اورژانس موتوری تصریح کرد: در طرح امدادسلامت نوروزی واحد امدادی اورژانس موتوری استان اصفهان به ۲۱۰ مأموریت اعزام و به بیماران و مصدومان امدادرسانی کرده است.

زمانی خاطرنشان کرد: از ابتدای اجرای طرح امداد سلامت نوروزی ۲۲۴ هزار و ۲۲۴ نفر به بخش اورژانس بیمارستان‌های سطح استان مراجعه کردند.

دبیر ستاد نوروزی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با اشاره به انجام ۸۵ هزار و ۹۸۶ بازرسی نظارتی در استان اظهار داشت: در طرح امداد نوروزی ۲۷۰ بازدید از پایگاه‌های اورژانس ۱۱۵ استان، ۱۹۲ بازدید نظارتی توسط معاونت درمان از مراکز درمانی، ۸۳ هزار ۹۶۰ بازرسی میدانی توسط معاونت بهداشتی و یک هزار و ۵۶۴ بازرسی میدانی توسط معاونت غذا و دارو انجام شده است.

وی ضمن قدردانی از تمامی تلاشگران در طرح امدادسلامت نوروزی یادآور شد: در طرح امداد نوروزی ۱۶۲ پایگاه فوریت‌های پزشکی و ۳۲ ایستگاه سلامت نوروزی شامل ۱۸ ایستگاه سلامت جاده‌ای و ۱۴ ایستگاه سلامت شهری به شهروندان و مسافران نوروزی خدمت رسانی کردند.

طرح امدادسلامت نوروزی از ۲۴ اسفندماه ۱۴۰۲ آغاز به کار کرده است و تا پایان ۲۴ فروردین ماه جاری ادامه دارد.

کد خبر 6068423

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha