۱۷ فروردین ۱۴۰۳، ۰:۴۷

فرمانده مقاومت بسیج ناحیه اسلامشهر :

اسلامشهری ها بیش از همیشه آماده مجاهدت هستند

اسلامشهری ها بیش از همیشه آماده مجاهدت هستند

اسلامشهر- فرمانده مقاومت بسیج ناحیه اسلامشهر گفت: اسلامشهری ها در وداع با شهید «امان اللهی» نشان دادند بیش از همیشه آماده مجاهدت در راه تحقق آرمان‌های انقلاب هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ پاسدار هادی ایلکا شامگاه پنجشنبه ضمن دعوت از مردم غیور اسلامشهر برای حضور در راهپیمایی روز قدس، از گردهمایی پرشور امت شهید پرور اسلامشهر درمراسم وداع و تشییع پیکر مطهر شهید «حسین امان اللهی» تشکر کرد.

وی افزود: مردم شهید پرور اسلامشهر آن چنان که انتظار می‌رفت، بار دیگر حماسه آفریدند و ثابت کردند، ملت ایران قدرشناس ایثار و فداکاری و از جان گذشتگی فرزندان خویش است که برای امنیت کشور و حفظ حرم آل الله و حرم جمهوری اسلامی ایران جان خود را در طبق اخلاص نهاده اند.

فرمانده مقاومت بسیج ناحیه اسلامشهر حضور پر شور و شکوه مردم این شهرستان در تشییع پیکر فرزند خود در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را پر از معانی متعالی و درخشان ِولایت مداری، حق طلبی، شهادت طلبی، ایثار و فداکاری دانست و گفت: مردم در آستانه روز جهانی قدس بار دیگر نشان دادند، بیش از همیشه آماده مجاهدت در راه تحقق آرمان‌های انقلاب و منویات امامین انقلاب اسلامی هستند.

کد خبر 6069534

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha