۱۹ فروردین ۱۴۰۳، ۸:۵۷

همایش مطالبه گری رشد/ مازندران استان امن برای سرمایه گذاری است

همایش مطالبه گری رشد/ مازندران استان امن برای سرمایه گذاری است

ساری- چهارمین همایش سالانه جمعیت مطالبه گری رشد شهرستان چالوس با شعار همدلی، مطالبه گری و پیشرفت برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، چهارمین همایش سالانه جمعیت مطالبه گری رشد شهرستان چالوس با شعار همدلی، مطالبه گری و پیشرفت شنبه شب با حضور مسئولان استانی و کشوری برگزار شد.

قاسم احمدی معاون حقوقی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به نامگذاری سال جهش تولید با مشارکت مردم افزود: بودجه سالانه کشور حدود دو هزار و ۵۰۰ هزار میلیارد تومان است و ۸۵ درصد از این بودجه برای دستمزد و حقوق و غیره صرف می‌شود.

وی با بیان اینکه در آمریکا ۷۸۰ هزار نفر حقوق از سوی دولت دریافت می‌کنند، افزود: در ژاپن نیز ۳۵۰ هزار نفر کارمند هستند ولی فضای اداری ما فربه شده است و بودجه کمتری در حوزه عمرانی و زیرساخت‌ها هزینه می‌شود.

وی با عنوان اینکه بیش از هشت هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان نقدینگی نزد مردم قرار دارد، افزود: باید از آن برای جهش تولید و اقتصاد بهره گرفت.

معاون حقوقی وزارت آموزش و پرورش با اظهار اینکه طبق ارزیابی مرکز پژوهش‌های مجلس، مازندران سومین استان در امنیت سرمایه گذاری در کشور داراست، گفت: در حوزه مطالبه گری باید تعریف مشخصی داشته باشیم و باید مسؤولان مورد سوال قرار گیرد و پاسخ دهد.

بیمارستان تخصصی سرطان در چالوس متوقف مانده است

حمزه‌ای دبیر جمعیت مطالبه گری شهرستان چالوس نیز با بیان اینکه این جمعی از پیشکسوتان جبهه و جنگ و مدیران اسبق و بازنشسته اقدام به برپایی مجمع کردند، افزود: ۲۵۰ نفر از مدیران در این جمعیت ساماندهی شدند.

وی پشتیبانی از مراکز درمانی در دوران همه گیری کرونا با همکاری مجمع خیران سلامت و پیگیری و اخذ موافقت بیمارستان تخصصی سرطان را از جمله اقدامات این جمعیت بیان کرد و گفت: ساخت بیمارستان تخصصی به رغم داشتن کمیسیون ماده ۶۹ استان و عدم واگذاری زمین تاکنون متوقف مانده است.

وی پیگیری و اخذ اعتبارات استانی در حوزه آب برای رفع چالش آبی و لزوم تشکیل کمیته رفع تنش آبی را از دیگر اقدامات برشمرد و گفت: چالوس شهری با تنش آبی تصویب و به کشور اعلام شده است.

حمزه‌ای گفت: پیگیری تعریض مسیر دسترسی به اورژانس بیمارستان طالقانی با انتقال پست برق از دیگر اقدامات است.

کد خبر 6071853

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha