۲۰ فروردین ۱۴۰۳، ۸:۴۳

بازداشت نوجوانان فلسطینی در حمله به اردوگاه‌های کرانه باختری

بازداشت نوجوانان فلسطینی در حمله به اردوگاه‌های کرانه باختری

همزمان با تداوم جنگ علیه نوار غزه نظامیان صهیونیست مانند روزهای گذشته به صورت گسترده به بخش‌های مختلف کرانه باختری یورش بردند.

به گزارش خبرگزاری مهر، منابع خبری در گفت و گو با شبکه المیادین تاکید کردند که نظامیان صهیونیست از محور غربی شهر طولکرم به این شهر حمله کردند.

عناصر متجاوز علاوه بر حمله به شهر طولکرم اقدام به تخریب زیر ساخت‌های نزدیک به مسجد المرابطین در این شهر کردند.

نظامیان صهیونیست به اردوگاه العروب واقع در شمال الخلیل و اردوگاه قلندیا نیز حمله کردند. آنها در جریان این حمله دست کم سه نوجوان کم سن و سال فلسطینی را بازداشت کردند.

منطقه السموع واقع در الخلیل نیز شاهد حمله بامدادی نظامیان صهیونیست بوده است. این عناصر متجاوز به خانه‌های فلسطینی‌ها در منطقه واد العمایر نیز حمله کردند. محورهای مختلف شهر دورا در جنوب الخلیل نیز شاهد یورش گسترده نظامیان صهیونیست بوده است.

روز گذشته نیز خبرنگار شبکه الجزیره گزارش داد که اشغالگران صهیونیست به سمت یک خودروی فلسطینی در نزدیکی ورودی بیت عینون در شمال الخلیل تیراندازی کردند.

لازم به ذکر است بر اساس آمارهای منتشر شده از زمان آغاز تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه در ۷ اکتبر ۲۰۲۳ تاکنون علاوه بر کشتار بی‌وقفه کودکان و نوجوانان این باریکه، ۱۱۷ نوجوان هم در کرانه باختری به شهادت رسیده و ۷۲۴ تن دیگر در این منطقه زخمی شده‌اند. همچنین از میان هزار و ۶۲۰ نفری که در منطقه‌های مختلف کرانه باختری آواره شده‌اند ۷۱۰ نفر از آنها کودک هستند.

در سال ۲۰۲۳ اشغالگران هزار و ۸۵ نوجوان را در کرانه باختری و ۳۱۸ تن دیگر را در قدس اشغالی بازداشت کردند. ۲۰۴ نوجوان از جمله ۲۰۲ نفر از کرانه باختری همچنان در زندان‌های رژیم اشغالگر هستند.

کد خبر 6072915

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha