۲۰ فروردین ۱۴۰۳، ۱۵:۵۵

رییس سازمان جهاد کشاورزی قزوین خبر داد؛

قلع و قمع ۳۴ بنای غیر مجاز در قزوین

قلع و قمع ۳۴ بنای غیر مجاز در قزوین

قزوین- رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: ۳۴ بنای غیرمجاز در اراضی استان قزوین قلع و قمع شد.

محمدحسین عطایی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه ۳۴ بنای غیرمجاز در اراضی استان قزوین تخریب شد، اظهار کرد: ۶ مورد از این بناها در حوزه شهرستان تاکستان بود.

وی بیان کرد: با تخریب و قلع و قمع این بناهای غیرمجاز حدود ۱۰ هزار و ۶۰۰ مترمربع از اراضی کشاورزی بخش اسفرورین این شهرستان آزادسازی شد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین با بیان اینکه ۲۵ بنای غیرمجاز در اراضی کشاورزی شهرستان آوج نیز تخریب شد، افزود: در پی بازدیدهای مستمر و شناسایی تغییر کاربری‌های غیر مجاز در ایام تعطیلات نوروزی این تعداد بنای غیر مجاز در روستاهای کامشکان و اسماعیل آباد از توابع این شهرستان شناسایی و با قلع و قمع این مستحدثات حدود ۱۰ هزار مترمربع از اراضی کشاورزی این شهرستان آزاد شد.

وی با بیان اینکه ۳ بنای غیرمجاز در اراضی کشاورزی شهرستان البرز نیز با دستور دستگاه قضائی قلع و قمع شد، ادامه داد: با تخریب و قلع و قمع این بناهای غیر مجاز بالغ بر ۱۲۰۰ مترمربع از اراضی کشاورزی روستاهای دیزج آزاد و به چرخه تولید بازگشت.

عطایی در پایان یادآور شد: این تخریب‌ها برای جلوگیری از تغییر کاربری‌های غیرمجاز و اجرای تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ‌ها شامل محوطه سازی، تفکیک اراضی و دپوی نخاله و فنس کشی اجرا شده است.

کد خبر 6073544

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • رویا IR ۱۸:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۱
      0 0
      خراب کردن آسان است ساختن سخت است چی ساختید.....
    • IR ۱۱:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۲
      0 0
      مجوزندیدخب،تازه بیائیدببینیدتوسطح شهربامجوزوپرداخت جریمه ساخت چقدربی رویه دارن ساخت وسازمیکنن،کوچه عرض ۳،۴متری روتبدیل به کوچه ۱متری کردن،وقتی پرسیدم این چیه ؟گفتن شهرداری فروخته،پولش گرفته ،دوسالی هم هست کسی نمیتونه ازکوچه ترددکنه،این عین حق الناسه والله