۲۵ فروردین ۱۴۰۳، ۲۲:۰۱

رییس حماس در کرانه باختری:

کرانه باختری در قلب درگیری و طرح صهیونیستی قرار دارد

کرانه باختری در قلب درگیری و طرح صهیونیستی قرار دارد

رییس جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس در کرانه باختری اعلام کرد که این منطقه در قلب درگیری با اشغالگران و طرح صهیونیستی قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، «زاهر جبارین» رئیس جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس در کرانه باختری اعلام کرد: کرانه باختری در قلب درگیری و طرح صهیونیستی قرار دارد.

جبارین گفت: کابینه دشمن یک طرح ۳ مرحله‌ای شامل، شهرک‌سازی، مسجدالاقصی و اسیران فلسطینی را پیشرو گرفته است. اشغالگران می‌خواهند حقوق ملت ما را سلب کنند.

وی ادامه داد: رژیم اشغالگر موانع زیادی را در کرانه باختری برای اخراج ملت ما و مجبورنمودن آنان به کوچ به سوی اردن ایجاد کرده است.

جبارین افزود: کابینه کنونی رژیم اشغالگر تصمیم گرفته است فلسطینیان را از سرزمین خود در کرانه باختری و نوار غزه اخراج کند. کابینه اسرائیل نسبت به مسلح‌نمودن شهرک‌نشینان برای اجرای تعرض‌های آنان در کرانه باختری اقدام کرده است.

وی ادامه داد: تشکیلات خودگردان و ابومازن باید فوراً هماهنگی امنیتی با اشغالگران را متوقف کنند. کرانه باختری هرگز در برابر نیروهای اشغالگر پرچم سفید را بالا نخواهد برد و تسلیم نخواهد شد. تمامی ملت ما در کرانه باختری باید علیه نیروهای اشغالگر به پا خیزند.

جبارین افزود: نتانیاهو و کابینه آن در توافق مبادله اسیران جدی نیستند. هرگاه رژیم اشغالگر برای این توافق آماده باشد ما نیز آماده خواهیم بود.

کد خبر 6077073

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha