۲۹ فروردین ۱۴۰۳، ۱۷:۵۱

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی:

فضای ورزش آذربایجان غربی به ١٠٧ هزار مترمربع افزایش یافت

فضای ورزش آذربایجان غربی به ١٠٧ هزار مترمربع افزایش یافت

ارومیه-مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی از افزایش ١٠٧ هزار متر مربعی فضای ورزش دانش آموزی استان آذربایجان غربی خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی مطهری عصر چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران در رابطه عملکرد مجموعه تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی در بخش فضاهای ورزشی گفت: با آغاز دولت سیزدهم نهضت ساخت فضاهای ورزشی آغاز و این مهم به طور جدی در استان آذربایجان غربی پیگیری شده است.

وی افزود: در طی دولت مردمی سیزدهم بیش از ١٠٧ هزار متر مربع به فضاهای ورزشی استان آذربایجان غربی اضافه شده است.

مطهری در این رابطه ادامه داد: تعداد ٧ باب سالن ورزشی در طی دو سال اخیر به فضاهای ورزش دانش آموزی استان اضافه شده که با احتساب این رقم، تعداد سالن‌های ورزشی مجموعه آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی به ١٢٠ باب رسیده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی به اجرای طرح شهید سلیمانی در استان نیز اشاره کرد و گفت: با اجرای طرح شهید سلیمانی در کشور یک تحول بزرگ در موضوع فضاهای ورزشی اتفاق افتاده که استان آذربایجان غربی یکی از پیشروان این موضوع در سطح کشور است.

مطهری گفت: ٨٦ زمین چمن مصنوعی، ٤٢ کلاس درس تربیت بدنی، یک زمین چمن طبیعی و یک زورخانه دانش آموزی در طی دو سال اخیر در سطح استان احداث و ایجاد شده است، همچنین کف پوش ٣٠ سالن ورزشی تعویض شده و ١٩ مورد ایمن سازی و بهسازی سالن‌های ورزشی صورت گرفته است.

کد خبر 6081344

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha