۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۰:۰۰

اخبار نمایشگاه کتاب؛

حضور انتشارات سرو با ۱۱۳ عنوان در نمایشگاه کتاب

حضور انتشارات سرو با ۱۱۳ عنوان در نمایشگاه کتاب

مدیر انتشارات سرو گفت این‌ناشر با بیش از ۱۱۳ عنوان در سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران حضور پیدا می‌کند.

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا سلیمی مدیر انتشارات سرو گفت: انتشارات سرو وابسته به باغ موزه دفاع مقدس با بیش از ۱۱۳ عنوان کتاب در حوزه ادبیات انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مقاومت در هر دو بخش حضوری و مجازی سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران حضور پیدا می‌کند که از این میان ۷۲ عنوان در بخش حضوری و ۱۱۳ عنوان در بخش مجازی عرضه می‌شوند.

وی افزود: از میان ۷۲ عنوان کتاب، ۴۷ عنوان کتاب مربوط به چاپ اول و از چاپ‌های جدید انتشارات سرو به شمار می‌رود که انتهای سال ۱۴۰۲ و بهار ۱۴۰۳ منتشر شده‌اند و قرار است تعدادی از این کتاب‌ها با حضور پیشکسوتان دفاع مقدس و فعالان فرهنگی رونمایی شود.

مدیر انتشارات سرو در ادامه سخنان خود گفت: نشر سرو در حوزه‌های مختلف ادبیات و تاریخ دفاع مقدس و انقلاب اسلامی از جمله پژوهش، ادبیات داستانی، خاطرات، شعر با در نظر گرفتن گرایش‌های مختلف سنی و فکری در بخش شبستان اصلی (ناشران داخلی – راهرو ۲۳ غرفه ۵۴۴) نمایشگاه امسال حضور دارد.

سلیمی گفت: تازه‌های نشر سرو به منظور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و حمایت و افزایش قدرت خرید علاقه مندان به حوزه کتاب انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مقاومت برای افرادی که در طول سال به صورت مستقیم از انتشارات خریداری کنند مشمول تخفیف ۱۰ تا ۴۰ درصدی می‌شود.

کد خبر 6097891

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha