۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۹:۴۴

پایان کار مدیر پرحاشیه تیم معروف لیگ‌برتری قطعی شد

پایان کار مدیر پرحاشیه تیم معروف لیگ‌برتری قطعی شد

پایان فصل جاری لیگ برتر با حکم برکناری یکی از مدیران تیم های پرطرفدار فوتبال کشور همراه خواهد بود.

به گزارش خبرنگار مهر، رقابت‌های لیگ بیست و سوم فوتبال کشور به ایستگاه‌های پایانی خود نزدیک شده است که حساسیت در جدول به اوج خود رسیده است. بالای جدول نبرد قهرمانی استقلال و پرسپولیس را دارد که در فاصله سه هفته مانده به پایان بازی‌ها سهمیه خود برای حضور در رقابت‌های فصل آینده آسیایی را قطعی کرده‌اند.

انتهای جدول هم درگیر رقابت برای فرار از منطقه سقوط است تا نظارت بر بازی‌های هفته‌های پایانی برای جلوگیری از هرگونه شائبه و تخلف احتمالی از سوی فدراسیون فوتبال بیشتر شود.

از سوی دیگر پرونده‌های قدیمی مرتبط با تخلف چند مدیر و سرپرست مشهور فعال در تیم‌های پر طرفدار لیگ برتری در حال پیگیری است که یکی از این پرونده‌ها منتج به عدم فعالیت یکی از همین مدیران خواهد شد.

این مدیر فوتبالی که نکته‌های زیادی در پرونده اش وجود دارد قرار بود با شروع سال جدید از باشگاه خود کنار گذاشته شود اما با توجه به حساسیت‌های لیگ برتری تصمیم بر پایان کار او در پایان فصل بیست و سوم گرفته شده است تا او از روی صندلی محبوب خود دور شود!

مسؤولان کمیته اخلاق و ناظران ویژه انضباطی نیز با دستور مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال پیگیری تخلفات هفته‌های جاری را نیز بر عهده گرفته‌اند و قرار است در کمترین فرصت نسبت به صدور احکام آنها اقدام شود.

کد خبر 6103789

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • داریوش حیدری IR ۰۷:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۴
      2 1
      خطیر وجواد نکونام