۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۶:۴۲

فرمانده انتظامی گرگان:

سارقان حین اوراق کردن خودروهای سرقتی در گرگان دستگیر شدند

سارقان حین اوراق کردن خودروهای سرقتی در گرگان دستگیر شدند

گرگان- فرمانده انتظامی گرگان از دستگیری سارقان حین اوراق کردن خودروهای سرقتی در این شهرستان خبرداد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ علی تجری اظهار کرد: به دنبال وقوع چند فقره سرقت خودرو در سطح شهرستان، بررسی موضوع و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار تیمی از مأموران کلانتری ۱۳ قرار گرفت.

وی افزود: تحقیقات ابتدایی مأموران نشان می‌داد، سه مرد در ساعات پایانی شب به سطح شهر آمده و پس از شناسایی خودروهای شهروندان، اقدام به سرقت آنها می‌کردند.

فرمانده انتظامی گرگان با بیان اینکه مشخص شد متهمان پس از اوراق کردن خودروها، قطعات خودرو را می‌فروختند، گفت: مأموران در نخستین گام با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم و روش‌های علمی هویت تمام متهمان را شناسایی کردند.

وی افزود: مأموران در گام‌بعدی با اقدامات اطلاعاتی و بررسی‌های دقیق‌تر مخفیگاه متهمان و با هماهنگی با مرجع قضائی آنها را در یک عملیات منسجم در حال اوراق کردن خودرو در یکی از مناطق شهر دستگیر کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه متهمان به جرم خود مبنی اوراق خودروهای سرقتی معترف شدند، گفت: در بررسی از مخفیگاه آنها ۵ خودروی سرقتی کشف شد.

فرمانده انتظامی گرگان گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده برای طی مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

وی با اشاره به اینکه شهروندان باید نسبت به تجهیز وسایل نقلیه خود به وسایل هشدار دهنده و ایمنی مانند دزدگیر و قفل فرمان و با رعایت هشدارهای انتظامی اقدام کنند، افزود: مردم می‌توانند در صورت برخورد با هرگونه موارد مشکوک، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 6104671

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha