۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۱:۳۲

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان:

هفت هزار واحد مسکونی در زنجان با الگوی چند خانواری احداث می‌شود

هفت هزار واحد مسکونی در زنجان با الگوی چند خانواری احداث می‌شود

زنجان- مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: تاکنون ساخت بیش از ۲۰ هزار واحد مسکونی در استان آغاز شده است و هفت هزار واحد نیز با الگوی جدید چند خانواری احداث می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، جعفر قزوینیان گفت: طی چهار سال در طرح نهضت ملی مسکن ۶۸ هزار و ۱۱۲ واحد مسکونی در قالب ملکی، استیجاری و مسکن روستایی در استان زنجان تولید خواهد شد که از این تعداد ۴۸ هزار و ۱۱۲ واحد شهری و ۲۰ هزار واحد مسکن روستایی است.

وی اظهار کرد: سهم استان زنجان از برنامه چهار ساله ساخت واحد مسکونی در بخش شهری در سه قالب خود مالکی، بازآفرینی شهری و حمایتی تعیین شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان یادآور شد: برنامه تولید مسکن شهری در قالب بخش خصوصی شامل خودمالکی ۱۲ هزار و ۲۸ واحد مسکونی و در محلات هدف بازآفرینی شهری نیز ۹ هزار و ۲۱ واحد مشخص شده است.

قزوینیان خاطر نشان کرد: همچنین سهم کل استان از برنامه چهار ساله تولید مسکن شهری در قالب مسکن حمایتی توسط دولت ۲۷ هزار و ۶۳ واحد مسکونی تعیین شده است.

وی با بیان اینکه هدف گذاری ما پاسخگویی شفاف به متقاضیان است، افزود: ارتباط ما با متقاضیان نهضت ملی مسکن تقویت می‌شود و مسائل و مشکلات به صورت خیلی شفاف با آنها مطرح خواهد شد.

قزوینیان با بیان اینکه مشکلات را نفی نمی‌کنیم اما باید متقاضیان نیز شرایط را درک کنند، گفت: از ظرفیت متقاضیان به عنوان نماینده همراه در بازدید از پروژه‌های نهضت ملی مسکن در استان استفاده می‌شود تا از این طریق اطلاع‌رسانی لازم از روند اجرایی پروژه‌ها به متقاضیان صورت گیرد.

کد خبر 6106084

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha