۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۲:۲۲

تکواندو قهرمانی آسیا - ویتنام

تیم ملی پومسه ایران نایب قهرمان آسیا شد/ ۹ تکواندوکار و ۱۰ مدال

تیم ملی پومسه ایران نایب قهرمان آسیا شد/ ۹ تکواندوکار و ۱۰ مدال

تیم ملی پومسه کشورمان در دو بخش بانوان و آقایان با ۹ تکواندوکار و کسب ۱۰ مدال رنگارنگ عنوان نایب قهرمانی آسیا را به خود اختصاص داد.

به گزارش خبرنگار مهر، هشتمین دوره مسابقات تکواندو قهرمانی پومسه آسیا که سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ماه با حضور ۲۱۶ پومسه رو به میزبانی ویتنام در سالن «تین سون» شهر دانانگ آغاز شده بود امروز چهارشنبه با نایب قهرمانی تیم ملی کشورمان به پایان رسید. در روز پایانی رقابت‌ها در بخش تیمی پیگیری شد که حاصل تلاش نمایندگان کشورمان کسب ۳ مدال طلا، نقره و برنز بود.

در رده بندی تیمی، تیم ایران با کسب ۱۰ مدال طلا، نقره و برنز عنوان نایب قهرمانی را به خود اختصاص داد. کره جنوبی قهرمان شد و چین تایپه نیز به عنوان سومی دست یافت. همچنین در بخش مربی کره جنوبی و چین تایپه برترین مربی شدند. بازیکنانی از کره جنوبی نیز فنی‌ترین پومسه رو های این رقابت‌ها شناخته شدند. سنگاپور و مغولستان نیز عنوان روح جوانمردی در ورزش را دریافت کردند.

تیم ملی تکواندو ایران در این دوره از مسابقات با ۹ تکواندوکار حضور پیدا کرده و در نهایت موفق به کسب ۱۰ مدال، شامل سه طلا، ۴ نقره و ۳ برنز شد تا همه نفرات تیم صاحب مدال شوند. مهدیه عقبایی، یاسمن لیموچی و تیمی سه نفره موفق به کسب مدال طلا شدند. آتوسا فرهمند پارسا، یاسین زندی، مهدی جمالی و تیمی دو نفره بالای ۳۰ سال چهار مدال نقره، علی سلمانی، محمد تقی حاتمی و تیمی دو نفره زیر ۳۰ هم سه مدال برای تیم ملی کشورمان کسب کردند.

کد خبر 6107249

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha