۱ خرداد ۱۴۰۳، ۱۰:۳۳

فرماندار بوشهر:

آیت‌الله رئیسی در خدمت به مردم شبانه‌روز در تلاش بود

 آیت‌الله رئیسی در خدمت به مردم شبانه‌روز در تلاش بود

بوشهر- فرماندار بوشهر با اشاره به خدمات شبانه‌روزی دولت گفت: شهید خدمت لقب آیت الله رئیسی برای همیشه در تاریخ جاودان خواهد بود.

به گزارش خبرنگار مهر، صالح رحیمی صبح سه شنبه در مراسم سوگواری رئیس جمهور و همراهانش در بوشهر اظهار کرد: امروز با توجه به خدماتی که در کشور ارائه شده است باید شکر گزار باشیم و اگر چنین حادثه‌ای در هر کشوری ایجاد می‌شد بحران‌های بسیاری داشتند، اما در جمهوری اسلامی ایران در حالی که رئیس جمهور خود را از دست دادیم اما هیچ خللی در روند کشور ایجاد نشد.

فرماندار بوشهر افزود: روز گذشته دیدیم که رهبر معظم انقلاب در کنار همه مشکلات همه مردم را به آرامش و صبوری دعوت کرد، مقام معظم رهبری بیان کرد هیچ خللی در روند کشور ایجاد نخواهد شد.

رحیمی بیان کرد: حضرت آیت الله رئیسی که امروز مردم عزادار ایشان هستند خدماتی ارائه کرد که تا سال‌ها مردم آن را احساس خواهند کرد. همه پنجشنبه و جمعه‌ها در حال پیگیری پروژه‌ها بود.

وی ادامه داد: ثبات اقتصادی امروز مدیون زحمات شبانه روزی آیت‌الله رئیسی هستیم، برای همیشه شهید خدمت لقب این مرد بزرگ در تاریخ جاودان خواهد بود.

رئیس شورای اداری بوشهر تصریح کرد: با توجه به اینکه مکتب سلیمانی افرادی را تربیت کرد، مکتب شهید خدمت نیز بچه‌های نظام و انقلاب روز به روز به سرعت کشور می‌افزایند.

وی با بیان اینکه در عزای رئیس جمهور هستیم، تأکید کرد: استاندار و معاونین ایشان تاکید داشتند بدون هیچ وقفه باید خدمت ادامه داشته باشد. شهدای ما امروز نزد شهید سلیمانی و در جوار امام رضا هستند.

کد خبر 6114376

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha