۱ خرداد ۱۴۰۳، ۱۲:۱۵

گفت‌وگوی مهر؛

شهید خدمت بهترین عنوان برای آیت الله رییسی است

شهید خدمت بهترین عنوان برای آیت الله رییسی است

گرگان- نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: شهید خدمت بهترین عنوانی است که می توان برای آیت الله رییسی به کار برد.

آیت الله محسن طاهری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، ضمن عرض تسلیت بابت شهادت سید شهدای خدمت رئیس جمهور کشورمان و سایر همراهنشان به مردم کشور به ویژه استان گلستان اظهار کرد: همان طور که این روزها بر لب همه مردم جاری است و شاید بیشترین و بهترین ویژگی که می‌توان در شهید آیت الله سید ابراهیم رئیسی اشاره کرد صادقانه و خالصانه کار کردن ایشان است.

وی افزود: در پیام مقام معظم رهبری آمده که بیشترین همت شهید آیت الله رئیسی این بود که رضایت مردم را جلب کند و رضایت مردم هم حاکی از رضایت خداوند متعال است چراکه مردم مخلوق و محبوب خدا هستند.

فردی که بیشتر به مردم خدمت کند در نزد خداوند هم مقرب تر است

نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: هرکسی که بتواند بیشتر به مردم خدمت کند در نزد خداوند هم مقرب تر است و به نظر من همان شهید خدمت بهترین عنوانی است که می‌توان برای آیت الله رئیسی به کار برد.

وی با اشاره به اینکه یقیناً از دست دادن این شهید خسارت جبران ناپذیری برای کشور، انقلاب، رهبر و مردم ما به همراه دارد، ادامه داد: همان گونه که در روایات ما آمده است اگر یک عالم فقیهی از دنیا برود آسیبی به اسلام وارد می‌شود که جبران ناپذیر است و اگر این عالم فقیه ویژگی‌هایی مانند خدمت گذاری خالصانه به مردم و دیگر ویژگی‌های برجسته داشته باشد قاعدتاً این آسیب دو چندان خواهد شد.

شهید رئیسی مخلص و مطیع ولایت فقیه بود

طاهری اظهار کرد: خداوند متعال عنایت ویژه ای به این انقلاب و مردم دارد و همان گونه که در سخنان مقام معظم رهبری بیان شده است یقیناً مسیر خدمت گذاری به مردم و مدیریت کشور به بهترین وجه ادامه پیدا خواهد کرد و امیدواریم همان گونه که در طول این سال‌ها خداوند این ملت را در پناه خود حفظ کردند شاهد یک جایگزین مناسبی برای شهید آیت الله رئیسی باشیم تا باری دیگر دشمنان ایران اسلامی نا امید شوند.

وی خاطرنشان کرد: یکی دیگر از ویژگی‌های آیت الله رئیسی این بود که حقیقتاً مخلص و مطیع ولایت فقیه بود و ما نیاز به یک چنین مدیرانی و مسئولانی خصوصاً در جایگاه بسیار حساسی مانند رئیس جمهور که ریاست دولت را بر عهده دارد، داریم.

نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: هرگاه مسؤولان ما در مسیر کار خود مطیع امر رهبری بودند شاهد موفقیت‌های بزرگی برای نظام و انقلاب بودیم و امیدواریم جایگزین ایشان همان ویژگی‌های شهید آیت الله رئیسی را داشته باشد.

کد خبر 6114457

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha