۴ خرداد ۱۴۰۳، ۱۴:۰۷

امام جمعه ماهدشت:

رییس جمهور شهیدمان سیاست در عین دیانت را به عرصه واقعیت آورد

رییس جمهور شهیدمان سیاست در عین دیانت را به عرصه واقعیت آورد

کرج- امام جمعه ماهدشت گفت: رییس جمهور شهیدمان در حوزه سیاست یک مکتب پایه گذاری کرد و سیاست در عین دیانت را به عرصه واقعیت آورد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علی رادمرد در خطبه‌های نماز جمعه ماهدشت ضمن تبریک و تسلیت شهادت رئیس جمهور مردمی و انقلابی و همراهان وی با اشاره به اینکه مدیریت خستگی ناپذیر و سلامت این شهید در مسوولیت‌های مختلف خود را نشان داده و همین موضوع از وی یک چهره کارآزموده ساخته بود، گفت: نکته برجسته و مهم دیگر در مشی و کارنامه شهید رئیسی مردمی بودن او است.

وی افزود: مدیریت، به خصوص در سطوح کلان آن همواره با چالش‌های متعددی مواجه است، اختلاف نظرات و سلایق، گاهی موجب بروز اصطکاک‌هایی می‌شود که از چارچوب و مرزهای قابل قبول خارج‌ شده‌ و می‌تواند عوارض‌ و تبعات‌ تلخی‌ به‌ دنبال‌ داشته‌ باشد. گاهی‌ نیز کسانی‌ حتی‌ با نیت‌ اصلاح‌ و نقد، پا را از دایره‌ انصاف‌ فراتر و در بیان‌ مواضع‌ خود، اخلاق‌ را کنار می‌گذارند که در مواجهه‌ با چنین‌ موقعیت‌ها و برخوردهایی، پای‌ ظرفیت‌ و اخلاص‌ افراد به‌ میان‌ می‌آید.

امام جمعه ماهدشت اضافه کرد: اینکه چقدر حاضر هستند خود را فدای مصالح و منافعی بزرگ‌تر کنند. بی‌شک چنین برخوردی با ناملایمات و بی‌انصافی‌ها، ظرفیت شخصیتی و اخلاق‌مداری بسیاری را می‌طلبد. رئیس جمهور شهیدمان در حوزه سیاست یک مکتب را پایه گذاری کرد و سیاست در عین دیانت را به عرصه واقعیت آورد. او سیاست رایج را از پلشتی‌ها و سیاست بازی‌ها تطهیر کرد و الگویی برای آیندگان شد.

حجت الاسلام رادمرد عنوان کرد: او را متهم کردند که زبان دنیا را بلد نیست اما وی و وزیر انقلابی و مجاهدش از پای ننشستند و با نصب العین قرار دادن شعار مصلحت، حکمت و عزت در دیپلماسی، مسیر صحیح حرکت انقلاب را در سیاست خارجی نشان دادند و دیپلماسی اقتصادی یکی از اولویت‌ها شد. در فضای داخل نیز اقدامات و برنامه‌های مختلفی در حوزه فرهنگ و مسائل اقتصادی و اجتماعی اجرا کرد.

وی با اشاره به اینکه برخی از آنها ثمر داد و برخی در بلند مدت به ثمر خواهد نشست، بیان کرد: مردم دوندگی و خستگی ناپذیری او را دیدند که با دغدغه و انگیزه به دنبال حل مشکلات مردم بود. در شرایط کنونی، توجه به امام جامعه و کلام، راهبری و رهبری ایشان نجات بخش است و ما را به سر منزل مقصود خواهد رساند. همچنین تبیین درست و واقعی اقدامات دولت سیزدهم مهم است تا فراموش یا دچار تحریف نشود.

امام جمعه ماهدشت خاطرنشان کرد: باید مراقبت کرد این راه ارزشمندی که شهید رئیسی آغاز کرد و نفس تازه انقلابی گری را که در میان مسؤولان و مردم دمیده در میان بازی‌های برخی گم نشود. در آینده نزدیک انتخابات ریاست جمهوری برگزار می‌شود، به شاخص‌ها یعنی شهید رئیسی نگاه و انتخاب کرده و به ویژگی‌های مورد رضایت امام جمعه و مردم توجه کنید و حضوری گسترده که می‌تواند قدرشناسی دیگری باشد داشته باشید.

به گفته حجت الاسلام رادمرد، انقلاب ما با رهبری امام راحل و مقام معظم رهبری و مجاهدت و رشادت مردم این سرزمین مستحکم است و مطمئناً خدای متعال این اشک‌ها و شکسته دلی‌ها را بی پاسخ نخواهد گذاشت و حکمت خود را نشان خواهد داد و همه ما خواهیم دید. درد برای کشور و مردم بسیار سنگین است اما ایمان مردم و اعتقاد و اعتماد به خدا راه نجات بخشی است که ما را به سرانجام کار یعنی اتصال این انقلاب به ظهور نزدیک خواهد کرد.

کد خبر 6117529

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha