۱۴ بهمن ۱۳۸۶، ۸:۵۷

فیروزآبادی: ملت به افراد مرعوب آمریکا رای ندهد/ دو حرکت عظیم پیش روی ملت قرار دارد

فیروزآبادی: ملت به افراد مرعوب آمریکا رای ندهد/ دو حرکت عظیم پیش روی ملت قرار دارد

رئیس ستادکل نیروهای مسلح طمع استکبار جهانی به ایران را مهمترین چالش پیش روی نظام و ملت دانست و از مردم خواست در انتخابات 24 اسفند اجازه ندهند افراد مرعوب و فریفته غرب که کارنامه خوبی ندارند و آمریکا به آنها دل بسته بر کرسی نمایندگی ملت تکیه بزنند.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار سرلشکر دکتر سید حسن فیروزآبادی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح که شنبه در دومین روز دهه مبارک فجر در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح سخن می گفت، اظهار داشت: دهه فجر عید انقلاب است که روح برکت و رحمت را در کشور ما می دمد و باید همواره شکرگذار این نعمت باشیم.

وی افزود: باید آنچه امام خمینی (ره) و شهیدان انقلاب اسلامی به ارمغان آوردند یعنی ولایت فقیه و امامت حق و نظام مقدس جمهوری اسلامی و استقلال و آزادی و پیشرفت کشور و دستاوردهای عظیم فرهنگی و اجتماعی و مردم سالاری دینی را پاس داریم.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح از ایمان و عمل به ارزش های دینی و وحدت و خدمت به محرومان به عنوان شاخصه های ایجاد انقلاب اسلامی که ملت را از رژیم کفر و ظلم ستم شاهی رهایی داد، نام برد و متذکر شد این 4 مشخصه سبب تداوم انقلاب خواهد شد.

سرلشکر فیروز آبادی گفت: امروز رهبر معظم انقلاب الگوی رهبری جامع اسلامی است و دکتر احمدی نژاد الگوی مسئول صالح و مسئولان نظام جمهوری اسلامی است که یاد دولت خدمتگزار شهید رجایی را احیا می کند.

وی افزود: رئیس جمهور برای خدمت به ملت سر از پا نمی شناسد وهمواره در بین مردم و با مردم است و فعالیت ها وتلاش شبانه روزی دولت او که زنده کننده ارزش های امام (ره) و انقلاب اسلامی است، مکرر  از سوی رهبر معظم انقلاب تایید و تقدیر شده است.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ادامه داد: دولت نهم، دولت مدافعان ارزش های انقلابی و اسلامی و مسئولان با تقوا و خدمتگزار و تلاشگران عرصه توسعه در حوزه های فن آوری و علمی و پاسدار استقلال و عزت ایران اسلامی است و باید از سوی جوانان الگو و اسوه قرار گیرد.

سرلشکر فیروزآبادی متذکر شد، از سوی دیگر شاخص هایی برای اشخاص غیر انقلابی و ضد مردمی که با منافع ملی در تقابل هستند وجود دارد که باید این شاخص ها مورد توجه قرار گیرد تا دشمنان انقلاب و استقلال شناسایی شوند.

وی تصریح کرد: افرادی که محبوب آمریکا و استکبار جهانی هستند و بدخواهان و بد سلیقه ها و دنیا گرایان و دنیا پرستانی که میلیاردها اموال بیت المال را به کابین عقد خود با دنیای فانی در آورده اند، دشمنان منافع ملی محسوب می شوند.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با تاکید بر اینکه دو حرکت عظیم و جهانی در پیش روی ملت ایران قرار دارد، یکی از آنها را راهپیمایی بزرگ 22 بهمن و دیگری را انتخابات هشتمین دوره مجلس شورای اسلامی به عنوان محور برجسته مردم سالاری دینی عنوان کرد.

سرلشکر فیروزآبادی که در شورای عالی امنیت ملی نیز عضویت دارد، از مردم و مسئولان خواست که نسبت به این دو مسئله با حساسیت و هوشیاری بیشتر برخورد کنند و با وجود چالش هایی که پیش روی کشور قرار دارد، با نگاهی دقیق تر در این دو عرصه حضور یابند.

وی نخستین و مهمترین چالشی که پیش روی نظام و مردم قرار دارد، طمع استکبار جهانی و آمریکا به منافع ملی عنوان کرد و گفت: آمریکا به عده ای مرعوب و فریفته غرب که به رهبری نظام نامه نوشتند که با بوش بسازند، در مجلس تحصن کردند و در دانشگاه که سال ها مرکز مبارزه با آمریکا بوده و هنوز خون شهیدان در آن می جوشد، نفوذ کرده و به نفع آمریکا شعار دادند، امید بسته است.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح تاکید کرد: ملت باید دشمنان منافع ملی و استقلال، آزادی و عزت ایران و ایرانیان را بشناسد و مبادا کسانی که آمریکا به آنها دل بسته و آنها دلبسته آمریکا هستند اجازه دهند که در کرسی مجلس شورای اسلامی تکیه زنند و دوباره آن کنند که در گذشته انجام داده اند.

سرلشکر فیروزآبادی دومین چالش پیش روی نظام را تامین نیازها وپاسخگویی به مطالبات مردم ورفع مشکلاتی همچون بیکاری و تورم و مسکن عنوان کرد و گفت که مجلس آینده باید مجلسی آرام و پرکار و حامی برنامه های دولت و متحد با دولتمردان باشد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: کسانی که به مجلس هشتم راه می یابند، باید با الگو قرار دادن خط امام و کلام رهبری و جهت گیری رئیس جمهور، دعواها را کنار بگذارند و تلاش برای عزت و سربلندی و رفاه ایران و ایرانیان را سرلوحه کار خود قرار دهند.

وی ازمردم خواست به کاندیداهایی رای دهند که افرادی مومن وانقلابی و طرفدار ملت به ویژه اقشار محروم و دنبال حل مشکلات جوانان و حامی ارزش ها و عدالت و استقلال و آزادی ایران اسلامی هستند.

"ملت باید صف خود را از کسانی که سابقه انقلابی ندارند، با تمایل به آمریکا کشور را به سوی وابستگی می برند و کسانی که در زمان پافشاری ملت ایران بر حق مسلم خود، به دلیل دلدادگی به غرب و همسویی ذلیلانه با جنگ روانی بیگانگان، مسئولان مقاوم نظام را به کوتاه آمدن در برابر دشمنان دعوت کرده و خواستار تعلیق فعالیتهای صلح آمیز هسته ای شدند، جدا کنند".

سرلشکر فیروز آبادی تاکید کرد: ملت بزرگ ایران باید دوست و دشمن خود را به خوبی بشناسند و به نامزدهایی رای دهند که حامی نظام و مدافع ارزش ها و پیشرفت و استقلال و آزادی هستند.

عضو شورای عالی امنیت ملی همچنین به حمایت رئیس جمهور آمریکا از برخی جریانات و فعالان سیاسی در کشورمان برای تامین منافع استکبار جهانی اشاره کرد و آن را ننگین دانست.

وی تصریح کرد: بوش که ایران را محور شرارت خوانده و دائم بر دشمنی خود با ملت ما اصرار می ورزد و هر روز تهدید می کند، برای تامین منافع آمریکایی ها از برخی جناح ها و اشخاص  که منافع آمریکایی ها را از سوی آنها تامین شده می بیند،  حمایت می کند.

سرلشکر فیروزآبادی با بیان اینکه ملت ایران یک بار طعم ننگ دستیابی شیفتگان غرب به قدرت را چشیده است، خاطر نشان کرد: درایت و عقل و نیک اندیشی و عزت مداری حکم می کند از افراد مورد حمایت آمریکایی ها برائت جوییم.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح درپایان گفت که درسایه شعار وحدت ملی و انسجام اسلامی و راه امام و رهبری حکیمانه حضرت آیت الله خامنه ای انتخاباتی با شکوه در 24 اسفند برگزار می شود و ملت با ایمان ایران مسیر انقلاب و راه عزت و عدالت و مهرورزی را ادامه می دهند و بار دیگر دشمنان و بدخواهان ایران اسلامی را مایوس خواهند کرد.

کد خبر 631814

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha