نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • هم ولایتی IR ۰۶:۴۸ - ۱۴۰۳/۱۱/۲۰
      1 0
      اینا بیشتر شباهت به اجنه برفی میدادن ⛄⛄
    • کوشکی IR ۰۶:۴۹ - ۱۴۰۳/۱۱/۲۰
      1 0
      خداوندارحم راحمین همیشه رحمت نعمت خودش را برا مخلوقش میفرستت شکر نعمت نعمتت افزون کند الحمدالله رب العالمین 🌨️💨🙏🌦️🌧️
    • رضایی FI ۱۳:۴۶ - ۱۴۰۳/۱۱/۲۰
      0 0
      هم ولایتی جان، برف بیاد ما راضی هستیم مردم اجنه برفی بسازن... هرچی برفی باشه قشنگه حتی اجنه🤣🤣🤣🤣