۳۰ اردیبهشت ۱۳۸۷، ۱۰:۱۸

پایگاه های امداد و نجات دریایی و جاده‌ای هلال احمر بوشهر ارتقاء می یابند

بوشهر - خبرگزاری مهر: مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر گفت: امسال پایگاه امداد و نجات دریایی هلال احمر بوشهر از سه پایگاه به شش پایگاه و پایگاه جاده‌ای این جمعیت از دو پایگاه به چهار پایگاه ارتقاء می یابند.

محسن مومنی در گفتگو با خبرنگار مهر در بوشهر اظهار داشت: همچنین امسال پایگاه امداد و نجات هوایی در بوشهر ایجاد خواهد شد.

وی با بیان اینکه هم ‌اکنون 38 هزار داوطلب جوان در بخش‌های مختلف، جمعیت هلال احمر استان بوشهر را همراهی می کنند افزود: این داوطلبان همکاری گسترده ‌ای در توسعه فعالیتهای بشر دوستانه و اجرای برنامه ‌های جمعیت هلال احمر استان بوشهر دارند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر یادآور شد: در سال جاری در کنار توسعه کانونهای دانش آموزی، دانشجویی و طلاب، کانون جمعیت هلال احمر کارگری استان بوشهر نیز تشکیل خواهد شد.

مومنی آموزش نیروهای داوطلب هلال احمر بوشهر را از اولویتهای این جمعیت عنوان کرد و بیان داشت: در همین خصوص سال گذشته برای نخستین بار غواصی و تغذیه‌ در بحران به داوطلبان بوشهری آموزش داده شد و امسال نیز جهت برپایی کلاسهای متنوع آموزشی در حال برنامه ریزی هستیم.

مومنی در خصوص برنامه‌هایی که در هفته هلال احمر در بوشهر برگزار شد نیز گفت: ‪۲۱۰‬ نفر از اعضای سازمان جوانان در دو بخش فرهنگی و امدادی در مسابقات رقابت مهر شرکت کردند و ‪ ۵۰‬ داوطلب این جمعیت نیز با حضور در پایگاه انتقال خون بوشهر خون خود را به نیازمندان اهدا کردند. ‬

کد خبر 685785

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha