۲۶ مهر ۱۳۸۷، ۱۰:۵۲

استاندار کردستان خبر داد:

پروازهای فرودگاه سنندج افزایش می یابد

پروازهای فرودگاه سنندج افزایش می یابد

سنندج - خبرگزاری مهر: اسماعیل نجار از افزایش پروازهای فرودگاه سنندج در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر در سنندج، نجار شب گذشته در جریان بازدید از دفتر شرکت کیاپرواز اظهار داشت: با توجه به اجرایی شدن مصوبه دور اول سفر هیئت دولت به استان کردستان مبنی بر توسعه و تجهیز فرودگاه سنندج پروازهای این فروگاه در روزهای آینده افزایش خواهد یافت.

استاندار کردستان گفت: در سالهای گذشته فرودگاه سنندج در روز تنها یک پرواز به تهران داشت که متاسفانه به هیچ وجه جوابگوی حتی بخش کمی از نیازهای استان نیز نبود.

نجار افزود: در همین راستا و با توجه به نیازهای استان کردستان به پروازهای بیشتر با شرکتهای هواپیمایی کشور مذاکراتی صورت گرفته که امیدواریم در روزهای آینده شاهد افزایش پروازهای فرودگاه سنندج باشیم.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر فرودگاه سنندج از لحاظ امکانات سخت و افزاری و زیرساختهای لازم هیچگونه مشکلی ندارد و نظر مسئولان وزارت راه و ترابری کشور نیز مبنی بر افزایش پروازهای تنها فرودگاه استان کردستان مثبت است.

استاندار کردستان در ادامه با اشاره به ساخت فرودگاه سقز عنوان کرد: ساخت فرودگاه سقز نیز یکی دیگر از مصوبات دور اول سفر هیئت دولت به استان به شمار می رفت که خوشبختانه عملیات اجرایی آن در سال گذشته آغاز شده و هم اکنون در حال پیگیری و اجراست.

نجار بیان داشت: در صورت بهره برداری از فرودگاه سقز علاوه بر تامین نیازهای پروازی استان کردستان بخش زیادی از نیازهای استانهای آذربایجان غربی و شرقی نیز تامین خواهد شد.

مدیر شرکت کیاپرواز نیز در این دیدار گفت: شرکت کیاپرواز در حال حاضر با اکثر شرکت های هواپیمایی کشوری و بین المللی طرف قرداد است.

فرزاد صمد نژاد افزود: دفتر جدید این شرکت برای خدمت بیشتر به مسافرین ساخته شده و تا کنون برای توسعه و تجهیز آن مبلغی بیش از هفت میلیارد و 500 میلیون ریال هزیته شده است که بخشی از این مبلغ از محل تهسیلات بانکی تامین شده است.

کد خبر 766547

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha