۲۹ آبان ۱۳۸۷، ۱۸:۲۱

شهردار برازجان:

ساخت و ساز غیرمجاز عمده ترین مشکل شهرداری برازجان است

بوشهر - خبرگزاری مهر: شهردار برازجان گفت: زمین خواری و ساخت و سازهای غیرمجاز در محدوده شهر از عمده ترین مشکلات شهرداری برازجان به شمار می رود.

به گزارش خبرنگار مهر در برازجان، شهریار اخلاقی بهرام آبادی عصر امروز در  نشست اعضای شورا و شهرداری برازجان با فرماندار جدید این شهرستان افزود: انتظار می رود فرماندار از طریق تعامل با نیروی انتظامی و دادگستری معضل اصلی این شهر را حل کنند.

وی به عملکرد شهرداری برازجان طی هفت ماهه سال جاری اشاره کرد و اظهار داشت: در حال حاضر شهرداری برازجان با 35 میلیارد ریال اعتبار 79 پروژه عمران شهری، فضای سبز، معابر و دیوار حفاظتی در برازجان را در دست اجرا دارد.

فرماندار دشتستان نیز با تاکید بر اینکه شورای اسلامی شهر و شهرداری برازجان برای زیباسازی مرکز این شهرستان برنامه ریزی مدون داشته باشند، گفت: کاستی ها، نابسامانی ها و مبلمان فرسوده شهر برازجان مرکز این شهرستان گردشگری پذیرفتنی نیست و باید با کار بیشتر و همدلی مجموعه شورا و شهرداری برای رفع این مشکلات اقدام کرد.

غلامحسین زارعی افزود: اعضای شورا، نماینده مردم هستند و باید با توجه به دیدگاه های مردم و کارشناسان و استفاده از همفکری و همکاری و مشارکت آنان در حل مشکلات شهر بهره ببرند.

شهرستان دشتستان با مرکزیت برازجان به عنوان بزرگترین شهرستان استان بوشهر و در 45 کیلومتری مرکز این استان قرار دارد.

کد خبر 786411

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha