۲۹ آذر ۱۳۸۷، ۱۱:۰۰

منتقدان سان فرانسیسکو بهترین‌های سال را برگزیدند

منتقدان سان فرانسیسکو بهترین‌های سال را برگزیدند

فیلم زندگینامه‌ای "میلک" به کارگردانی گاس ون سنت جوایز اصلی شامل بهترین فیلم را از جوایز سالانه حلقه منتقدان فیلم سان فرانسیسکو دریافت کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، ورایتی اعلام کرد "میلک" جدا از جایزه بهترین فیلم جوایز بهترین کارگردان و بهترین فیلمنامه غیراقتباسی (داستین لنس بلک) این گروه را نیز برد.

شان پن بازیگر نقش اصلی "میلک" نیز برای حضور در نقش یک سیاستمدار منحرف جایزه بازیگری را به طور مشترک با میکی رورک بازیگر "کشتی‌گیر" دریافت کرد.

جایزه بهترین بازیگر زن به سالی هاوکینز برای حضور در نقش قهرمان خستگی‌ناپذیر فیلم "بی‌غم" ساخته مایک لی رسید. ماریسا تومی برای نقش مادری تنها در "کشتی‌گیر" جایزه بهترین بازیگر زن مکمل را گرفت و هیث لجر نیز برای به تصویر کشیدن شخصیت جوکر در فیلم "شوالیه تاریکی" بهترین بازیگر مرد مکمل معرفی شد.

"شوالیه تاریکی" کریستوفر نولان در بخش فیلمبرداری (والی فیستر) نیز جایزه را از آن خود کرد. منتقدان سان فرانسیسکویی فیلم سوئدی "بگذار فرد مناسب وارد شود" توماس آلفردسون را بهترین فیلم غیرانگلیسی‌زبان سال انتنخاب کردند.

جایزه بهترین فیلم مستند به "وینیپگ من" گای مدین رسید که روایتی مستند / فانتزی درباره شهر زادگاه اوست و پیتر مورگان برای "فراست / نیکسن" برنده جایزه بهترین فیلمنامه اقتباسی شد.

کد خبر 802408

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha