۱۶ بهمن ۱۳۸۷، ۱۳:۴۹

جهانگیر زاده خبر داد:

تاکید رئیس جمهور بر وجود اشتباه در متن بودجه 88 درباره پل ارومیه

تاکید رئیس جمهور بر وجود اشتباه در متن بودجه 88 درباره پل ارومیه

نماینده مردم ارومیه در مجلس خبر داد که رئیس جمهور متن بودجه 88 درباره اختصاص اعتبار 100 میلیون تومانی برای تکمیل پل میانگذر دریاچه ارومیه را اشتباه خوانده و بر اختصاص بودجه 40 میلیارد تومانی به این منظور تاکید کرده است.

به گزارش خبرنگار پارلمانی مهر، جواد جهانگیرزاده در حاشیه جلسه علنی امروز در جمع خبرنگاران پارلمانی با اشاره به اعتراض نمایندگان آذربایجان غربی و شرقی مبنی بر اختصاص تنها 100 میلیون تومان بودجه برای تکمیل پروژه میانگذر دریاچه ارومیه اظهار داشت: بنده شب گذشته با وزیر راه و ترابری و رئیس جمهور صحبت کردم که رئیس جمهور یادآور شد اشتباهی در متن بودجه رخ داده است.

وی افزود: رئیس جمهور بر اتمام وانجام مراحل عمرانی باند دوم پل میانگذر دریاچه ارومیه تاکید کرد و گفت: در فرصت مقرر به دنبال اتمام این پروژه هستیم.

جهانگیرزاده تاکید کرد: قرار شد امروز رئیس جمهور دستورات لازم را برای اختصاص اعتبار مورد نیاز برای تکمیل این پروژه به معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی ریاست جمهوری بدهد و وزارت راه در این خصوص اقدام کند.

عضو کمیسیون امنیت ملی یادآور شد: دراین زمینه ما مذاکراتی را با رئیس کمیسیون عمران داشتیم و مشخص شد وی نیز پیگیری های لازم را انجام داده و همچنین بر تکمیل پروژه تاکید کرد.

نمایندگان آذربایجان شرقی و غربی پیش از این خبر داده بودند که اتمام پروژه باند دوم پل میانگذر دریاچه ارومیه به 40 میلیارد تومان اعتبار نیازمند است و این در حالی است که در لایحه بودجه تنها 100 میلیون تومان برای تکمیل این پروژه اختصاص داده است. 

کد خبر 829007

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha