۳ شهریور ۱۳۸۸، ۱۶:۲۵

خبر تکمیلی/

قاتل شهریاری 24 سال اسلحه کلاشینکف را در خانه نگهداری کرد

قاتل شهریاری 24 سال اسلحه کلاشینکف را در خانه نگهداری کرد

شهریار - خبرگزاری مهر: معاونت اطلاع رسانی و اجتماعی فرماندهی انتظامی شهرستان شهریار با اعلام جزئیات قتل و مجروح شدن 17 نفر از شهروندان این شهرستان، از نگهداری اسلحه کلاشینکف به مدت 24 سال توسط قاتل شهرقدسی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر در شهریار، در ساعت هشت شب اول شهریورماه جاری فردی به نام "محمد - الف" با یک قبضه اسلحه کلاشینکف و دو قبضه کلت کمری شاه کش به اعضای خانواده خود در یک مجتمع مسکونی در شهرقدس حمله ور شده که در همین حین افراد ساکن در مجتمع به منظور خلع سلاح با چوب به فرد مهاجم حمله ور می شوند و در ابتدای تیراندازی فرد نام برده شش نفر را در داخل راه پله آپارتمان مجتمع مسکونی در شهرقدس به قتل می رسند.

با ادامه تیراندازی با اسلحه کلاشینکف در داخل کوچه 11 نفر دیگر نیز مجروح می شوند.

بنا بر این گزارش، لحظاتی بعد از وقوع حادثه، ماموران فرماندهی انتظامی بخش قدس و پلیس آگاهی به سر صحنه می رسند و قاتل را دستگیر و به پلیس آگاهی شهرستان شهریار منتقل می کنند.

طی هماهنگی با مقامات قضایی و اورژانس، 11 مجروح حادثه به بیمارستان فیاض بخش تهران و شش نفر کشته شده به سردخانه بهشت فاطمه شهرقدس منتقل می شوند.

خانواده ام را به دلیل بی توجهی به تذکرات و مشکلات اخلاقی کشتم

با انجام بازجویی فنی پلیس از قاتل، وی در اعترافات خود اعلام کرد: باتوجه به اینکه اعضای خانواده ام (دو همسر و دخترم) از مدتها قبل با چندین نفر از ساکنین مجتمع و دیگران رابطه داشتند، روز قبل از حادثه به آنها تذکر داده بودم اما به دلیل بی توجهی و مشکل اخلاقی آنها تصمیم به خرید اسلحه گرفتم.

طبق این گزارش، فرد قاتل اول شهریور پس از تهیه دو قبضه کلت کمری شاه کش هرکدام به مبلغ چهار میلیون ریال و یک قبضه کلاشینکف که آن را از سال 1364 تاکنون از مناطق جنوب کشور در نزد خود نگهداری کرده بود، به اعضای خانواده خود و افرادی که با وی مقابله می کنند، حمله ور شده و در مجموع شش نفر را به قتل رسانده و 11 نفر را مجروح کرده است.

طبق اعترافات، این فرد علاوه بر سه قبضه سلاح مذکور حدود 700 فشنگ جنگی نیز همراه داشته که 70 تیر شلیک شده که در این راستا ماموران انتظامی شهریار 50 عدد پوکه را در محل کشف کردند.

متهم پس از دستگیری جهت بررسی بیشتر موضوع در پلیس آگاهی شهریار در بازداشت به سر می برد.

کد خبر 935885

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha