۱۶ مهر ۱۳۸۸، ۱۱:۱۶

600 گفتمان دینی در گلستان برگزار شد

600 گفتمان دینی در گلستان برگزار شد

گرگان - خبرگزاری مهر: دبیر اجرایی گفتمان های دینی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان از برگزاری 613 گفتمان در شش ماه اول سال 88 در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر در گرگان، طاهره صفریان چهارشنبه شب در نشست تبلیغات اسلامی گلستان افزود: این گفتمانها با موضوع عفاف و حجاب، زن و خانواده، اندیشه مطهر، مهدویت، آسیب‌های اجتماعی، مهارت‌های زندگی، نماز و مناسبت‌های ملی و مذهبی در استان برگزار شد.

وی اظهار داشت: مخاطبین اغلب این گفتمانها جوانان و نوجوانان بوده و هدف از برگزاری این نشستها، آشنایی نوجوانان و جوانان و عموم مردم با مبانی دین مبین اسلام، مسائل شرعی و شبهات دینی و اجتماعی است.

کارشناس امور بانوان اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان یاداورشد: در این مدت گفتمانهای دینی متعددی در مساجد و مراکز دانشگاهی مختلف با حضور افراد برجسته حوزه و دانشگاه برگزار شد.

وی برگزاری 330 گفتمان دینی عفاف و حجاب، تهیه و چاپ بنر با موضوع عفاف و حجاب جهت نصب در میادین شهر و روستا و اماکن مذهبی، چاپ دو هزار پوستر عفاف و حجاب جهت ارسال به مدارس و اماکن عمومی، چاپ و توزیع بروشور با همین موضوع در جلسات قرآنی و مذهبی و اعزام خواهران مبلغه و سخنران جهت پاسخگویی به احکام را از برنامه های اجرایی در استان اعلام کرد.

دبیر گفتمان دینی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان بیان داشت: تاکنون 82 کارگاه آموزشی عفاف و حجاب همزمان با ولادت حضرت معصومه (س) و روز ملی دختران در استان برگزار شد.   

صفریان یادآور شد: از سوی امور بانوان اداره کل تبلیغات اسلامی استان گلستان به منظور گسترش فرهنگ عفاف و حجاب این کارگاههای آموزشی در روز میلاد حضرت فاطمه معصومه (س)، روز ملی دختر در مدارس و اماکن عمومی سراسر استان برگزار می شود.

کد خبر 960786

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha