۱۳ مرداد ۱۳۸۶، ۱۰:۰۷

خلعتبری برای "یک مشت پر عقاب" موسیقی می‌سازد

خلعتبری برای "یک مشت پر عقاب" موسیقی می‌سازد

ساخت موسیقی مجموعه تلویزیونی "یک مشت پر عقاب" توسط فردین خلعتبری به کارگردانی اصغر هاشمی و تهیه‌کنندگی بهروز خوشرزم به نیمه رسیده است.

به گزارش خبرنگار مهر، "یک مشت پر عقاب" بر اساس فیلمنامه فرهاد توحیدی تولید شده و مضمونی ملودرام دارد که در قالبی معمایی جنایی ارائه می شود. قصه در بستر وقایعی پیش می‌رود که در نهایت به پیروزی انقلاب اسلامی می‌انجامد. داستان این مجموعه درباره خانواه ای است یکی از اعضا آن در جریان مبارزه علیه رژیم شاهنشاهی کشته می‌شود و عضو جوان این خانواده تصمیم به انتقام می‌گیرد.

رضا کیانیان، حامد بهداد، خزر معصومی، پرویز پورحسینی، احمد اقالو، آهو خردمند، فریبا کامران، اشکان خطیبی، فرامرز روشنایی، علیرضا خمسه، مهدی میامی، بیوک میرزایی و ... در "یک مشت پر عقاب" بازی کرده‌اند. از دیگر عوامل این فیلم می‌توان به مسعود کرانی مدیر تصویربرداری، هومن کبیری مدیر تولید و مهین نویدی طراح چهره پردازی اشاره کرد.

مجموعه تلویزیونی "یک مشت پر عقاب" در 16 قسمت 45 دقیقه ای به سفارش سیما فیلم تهیه می‌شود. این مجموعه بعد از ماه رمضان پخش می‌شود. هم اکنون اصغر هاشمی طرح فیلم سینمایی "گروهان دختران" را بررسی می‌کند تا با یکی از ارگان‌های دولتی این کار به توافق برسد. علاوه بر آن روی طرح "کافه مجردها" کار می‌کند.

کد خبر 528885

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha