محسن محسنی نسب کارگردان و تهیه کننده سینما پیشنهاد داد مردم به شهر شیراز سفر کنند وی همچنین توصیه کرد مردم در تعطیلات کتاب «4 اثر از اسکاول شین» را بخوانند.

محسن محسنی‌نسب کارگردان و تهیه‌کننده سینما درباره پیشنهاد نوروزی که به هموطنان برای ایام تعطیلات دارد به خبرنگار مهر گفت: دوست دارم به مردم عزیز ایران توصیه کنم اگر می توانند در ایام تعطیلات ایرانگردی کنند. تاکیدم بیشتر این است که به شهر شیراز سفر کنند چون معتقدم شیراز قلب ایران است. خود من نیز تلاشم را می کنم که امسال نیز به همراه خانواده به این شهر دوست‌داشتنی سفر کنم.

وی افزود: به نظرم شیراز مهمترین بخش جغرافیای ایران است چون در این شهر غرور ملت ایران قابل لمس و اثبات است. جدا از تخت جمشید و پاسارگاد حتی در خیابانهای این شهر هم که قدم بزنید شاهد اوج شکوه ایرانیان و اثبات هویتشان خواهید بود. بنابراین سفر به شیراز تاثیر مستقیمی بر غرور ملی ما دارد. من هر سال حتما به این شهر سفر می کنم تا هویت و غرور ملی ام را به خودم بیشتر یادآور شوم.

تهیه کننده فیلم سینمایی «لامپ 100» به افراد کتابخوان در ایام تعطیلات توصیه کرد: سالها قبل من 10 نسخه از کتاب «4 اثر از فلورانس اسکاول شین» ترجمه گیتی خوشدل را خریدم و به دوستان و همکارانم این کتاب را امانت می دادم چون معتقدم مباحثی که در این اثر مطرح می شود می تواند زندگی افراد را تحت تاثیر قرار دهد.

محسنی‌نسب در پایان متذکر شد: سال 1384 چاپ 47 ام این کتاب منتشر شده و در حال حاضر از چاپ شصتم هم فراتر رفته است. به هموطنان پیشنهاد می کنم حتما این اثر را بخوانند و تردید نکنند که زندگی شان بعد از خواندن این کتاب تغییر خواهد کرد. اسکاول شین در این کتاب به ما یاد می دهد که خودمان می توانیم زندگی مان را تغییر دهیم. این اثر شامل چهار دفتر به نام های «بازی زندگی»، «کلام تو عصای معجزه‌گر تو»، «در مخفی توفیق» و «نفوذ کلام» است که در هر کدام مباحث مختلفی درباره خودشناسی مطرح می شود.