آیین رونمایی از کتاب «طرائف الحکم» در بخش هنری بیست و سومین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم واقع در طبقه فوقانی باغ کتاب برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، علی ثابت، مدیر کمیته هنری و میراث فرهنگی نمایشگاه بین المللی قرآن کریم درباره کتاب طرائف الحکم گفت: این کتاب گزیده ای از سخنان امیرالمومنین علی (ع) است که استاد عبدالصمد حاج صمدی آنها را به خط نسخ گردآوری کرده است. پیشگفتار این کتاب توسط استاد بهاء الدین خرمشاهی تهیه شده و سید محمد وحید موسوی جزایری تحلیل خط نسخ این کتاب را به عهده داشته است.

وی با اشاره به اینکه این کتاب بعد از رونمایی در غرفه های بخش فرهنگی  و هنری عرضه می شود، افزود: استاد عبدالصمد حاج صمدی را به واسطه مهارت در سبک ایرانی خط نسخ می شناسیم. ایشان یکی از خادمان قرآن و چهره های ماندگار در این زمینه است که سال ها در نمایشگاه قرآن داوری خط نسخ و ثلث را به عهده داشته است اما متاسفانه برای رونمایی کتاب طرائف الحکم نتوانست در نمایشگاه حاضر شود.

مراسم رونمایی از کتاب طرائف الحکم با حضور علی ثابت، دبیر کمیته هنری نمایشگاه قرآن، یوسف افراشته، معاون ارتباطات و فن آوری اطلاعات سازمان دارالقرآن و صدری و عبدالصمد حاج صمدی، استاد خوشنویسی خط نستعلیق برگزار شد.