سنندج- سرهنگ پاسدار علیرضا مدنی به‌عنوان جانشین فرماندهی سپاه بیت‌المقدس کردستان معرفی شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم معارفه جانشین فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان در سنندج و با حضور جانشین قرارگاه حمزه سیدالشهدا برگزار شد.

سردار مجید ارجمندفر در این مراسم با محکوم کردن ترور دانشمند شهید محسن فخری زاده اظهار کرد: دشمنان با انجام این ترورهای ضد بشری، ایجاد جنگ و تنش در منطقه و اعمال تحریم‌های ظالمانه اقتصادی سعی بر ناامن کردن کشورمان دارند که خوشبختانه تاکنون نتوانسته‌اند به اهداف شومشان دست یابند.

وی افزود: باید با همدلی و بصیرت در مقابل توطئه‌های دشمنان بایستیم و در این مسیر از وحدت مثال زدنی بین اقوام و مذاهب در کشورمان حفاظت کنیم.

سردار ارجمندفر خاطرنشان کرد: امروز دفاع از مرزها بومی شده است و همه خدماتی که برای مردم در سپاه انجام می‌شود در راستای ایجاد امنیت پایدار بوده است.

سردار سیدصادق حسینی، فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان هم در این مراسم اظهار کرد: سپاه بیت‌المقدس با استفاده از نیروهای خود در عرصه‌های مختلف و در تمامی ایام سال مشغول به خدمت‌رسانی به مردم استان است.

وی افزود: علاوه بر حراست از امنیت پایدار منطقه در حوزه محرومیت زدایی، سازندگی، اجرای طرح‌های پزشکی بهداشتی شهید سلیمانی، مبارزه با ویروس کرونا و توزیع کمک‌های مومنانه برنامه‌های زیادی را اجرایی کرده‌ایم.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان تاکید کرد: سپاه تا ریشه کنی ویروس کرونا در کنار مردم خواهد بود و با تمام توان به افراد آسیب پذیر از کرونا یاری خواهد رساند.

بنابراین گزارش، در این مراسم از زحمات سردار حمزه فلاح تقدیر به عمل آمد و سرهنگ پاسدار علیرضا مدنی به‌عنوان جانشین فرماندهی سپاه بیت‌المقدس استان کردستان معرفی شد.