۱۳ دی ۱۳۸۸، ۹:۳۱

خداشناس در گفتگو با مهر:

فراز و نشیب‌های شخصیت منصور برایم جذاب بود

فراز و نشیب‌های شخصیت منصور برایم جذاب بود

بازیگر نقش منصور در مجموعه تلویزیونی "بانو" دلیل بازی در این پروژه را فراز و نشیب شخصیت منصور دانست.

کاوه خداشناس درباره بازی در این پروژه به خبرنگار مهر گفت: وقتی من به این پروژه پیوستم، کارگردانی به عهده حسن هدایت بود، اما متاسفانه در تیتراژ نامی از او برده نشده است. آنچه من را برای بازی در مجموعه "بانو" ترغیب کرد، فیلمنامه جذب آن بود. از سوی دیگر می‌توانستم بازی در یک مجموعه که روایتگر تاریخ معاصر است را تجربه کنم. من همیشه به تاریخ معاصر علاقمند بودم بنابراین بازی در این پروژه را پذیرفتم.

وی در ادامه افزود: بعد از شروع تصویربرداری عازم یزد شدیم، اما بعد از دو ماه بنا به مشکلات پیش آمده به تهران برگشتیم و کارگردان پروژه تغییر کرد و کار به فرید سجادی‌حسینی سپرده شد. البته کار با هر دو کارگردان خیلی خوب و برایم بازی در این پروژه تجربه ارزشمندی بود.

این بازیگر درباره اینکه آیا تغییر کارگردان تاثیری در بازی او گذاشت، توضیح داد: نه، هیچ مشکلی پیش نیامد، چون آقایان هدایت و سجادی حسینی نقش را به خودمان سپرده بودند و من هم تلاش کردم نقش منصور را به خوبی ایفا کنم. البته این نقش فراز و نشیب‌های زیادی داشت و نقش منصور از دیگر نقش‌هایم متفاوت بود. در واقع یکی از عواملی که من را برای بازی ترغیب کرد، همین مسئله بود. در مجموع تعامل دوستانه‌ای در طول کار حاکم بود.

خداشناس درباره اینکه قبل از بازی در این مجموعه مطالعه‌ای هم در تاریخ معاصر کردید، گفت: بله، مطالعه داشتم. علاوه بر آن با آقای هدایت مرتب در طول کار صحبت می‌کردیم و بحث ما فراتر از بازی در این مجموعه بود، بلکه بیشتر به مقوله تاریخ می‌پرداختیم و آن دوره را تحلیل می‌کردیم تا نگاه صحیحی داشته باشیم. در مجموع تجربه خوبی بود.

وی در پایان اشاره کرد: از کار با آقای ارجمند، طهمورث، خانم کوثری و دیگر بازیگران تجارب خوبی کسب کردم و برایم تجربه شیرینی بود.

مجموعه "بانو" به کارگردانی فرید سجادی حسینی هر شب از شبکه سه پخش می‌شود.

کد خبر 1009614

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha